خانه / نمایش جزییات خبر

شایعه پیداشدن پیکر شهید باکری بازی با احساسات پاک مردم است

شایعه پیداشدن پیکر شهید باکری بازی با احساسات پاک مردم است
رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس تأکید کرد که شایعه پیداشدن پیکر شهید حمید باکری، بازی با احساسات پاک و تعلق خاطر مردم شریف ایران به شهدای گرانقدر است.
 به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، سردار سید محمد باقرزاده رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس با اشاره به شایعات منتشره در رابطه با پیدا شدن پیکر سردار شهید حمید باکری گفت: این شایعه ۱۰ روز پیش توسط یک نفر در خوزستان به بنده گفته شد و همانجا آن را تکذیب کرده و گفتم که این خبر اشتباه است.
وی ضمن ابراز تعجب از گسترش این شایعه در جامعه و ضمن تکذیب مجدد آن، افزود: این کار بازی با احساسات پاک و تعلق خاطر مردم شریف ایران به شهدای گرانقدر است.
رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس تصریح کرد: در پی این شایعه، امروز از طرف خانواده این شهید عزیز چندین بار با ما تماس گرفته شد و آنها با نگرانی این خبر را پیگیری می‌کردند.
۱۳ اسفند ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۰
سید مهدی
۱۳۹۰/۱۲/۱۴ Iran
5
0
0

سلام دیشب برای من هم پیامک اومد و من به جمعی ارسال کردم ولی وقتی شنیدم این خبر کذب است فورا آنها را مطلع کردم. میخواستم خواهش کنم سامانه ای بعنوان ارتباط با عموم داشته باشید که چنین اخبار مهمی از طرف شما ارسال شود یا تکذیب شود. اگر چنین شود شایعه هایی اینچنینی به راحتی تا حد زیادی خنثی میشوند. بیایید با چنین اتفاقاتی بطور یک مسئله ی جدی و تهدید آمیز برخورد کنیم و پس از این مسائل آسیب شناسی کنیم. بنده بعنوان یک خادم و با اشتیاق هر کمکی بفرمایید میکنم تا چنین مسئله ای تکرار نشود. چون این مسئله وقت زیادی از من گرفت و پس از آن خیلی ناراحت شدم.


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید