خانه / نمایش جزییات خبر

ساماندهی گلزار شهدای گمنام قائم‌شهر

ساماندهی گلزار شهدای گمنام قائم‌شهر
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قائم‌شهر گفت: برای ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهرستان 400 میلیون ریال اختصاص یافت.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام  به نقل از فارس، علی خداشناس بعدازظهر امروز در جلسه ساماندهی گلزار شهدای قائم‌شهر با بیان اینکه گلزار مطهر و مقدس شهدای میهن اسلامی باید به عنوان سند افتخاری برای نسل‌های آینده معرفی شود، گفت: در قائم‌شهر 114 آرامگاه وجود دارد که پیش‌بینی می‌شود در بیشتر این آرامگاه‌ها شهدایی مدفون هستند که باید شناسایی و مزارشان ساماندهی شود.
وی اعتبار در نظر گرفته شده برای ساماندهی گلزار شهدای گمنام قائم‌شهر را 400 میلیون ریال اعلام کرد.
شهردار قائمشهر  نیز با اشاره به ساماندهی فاز نخست گلزار شهدای سید ملال قائم‌شهر افزود: پیش‌بینی می‌شود فازهای بعدی پروژه مذکور تا شش ماه آینده اجرایی شود که در صورت نیاز به افزایش اعتبارات با موافقت شورای اسلامی شهر قائم‌شهر، از سوی شهرداری همکاری بیشتری در اجرای طرح انجام می‌شود.
عباس صالح‌زاده همچنین اذعان کرد: در صورت عدم وجود ابهام در طرح پیشنهادی و با کسب رضایت خانواده شهیدان و نیز مساعدت‌های استاندار مازندران و امام جمعه قائم‌شهر در راستاي اجرای سریع پروژه، ساماندهی گلزار شهیدان سید ملال تا شش ماه آینده به پایان می‌رسد.
معاون عمران و مسکن‌سازان بنیاد شهید استان مازندران نیز تعداد گلزار شهدای مازندران را یک هزار و 588 گلزار اعلام کرد و افزود: 34 درصد پروژه ها اجرایی شد .
محمد کهنسال خاطرنشان کرد: مازندران در ساماندهی گلزار شهدا در رتبه 32 کشور قرار داشت که هم‌اکنون به جایگاه دوازدهم ارتقاء یافت.
وی اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای ساماندهی گلزار شهدای شهرستان قائم‌شهر در سال 91 را مبلغ یک میلیارد و 530 میلیون ریال اعلام کرد.
۴ اسفند ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید