خانه / نمایش جزییات خبر

حسینیه و یادمان شهدای گمنام در آمل کلنگ‌زنی شد

حسینیه و یادمان شهدای گمنام در آمل کلنگ‌زنی شد
حسینه و یادمان پنج شهید گمنام در مرقد علامه میرحیدر آملی کلنگ‌زنی شد.
 به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل ازفارس ، فرماندار آمل ظهردیروز در مراسم کلنگ‌زنی حسینیه و یادمان پنج شهید گمنام آمل با اشاره به اینکه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع ‌مقدس همواره برای ایران اسلامی زنده خواهد ماند، تصریح کرد: باید هر تلاشی برای ماندگاری نام و یاد این شهدا نیاز است صورت گیرد.
یدالله اکبرزاده رسیدن به اهدافی که شهدا به خاطر آن از خودگذشتگی کردند را رویکرد مدیران و مسئولان عنوان کرد و بیان داشت: در 22 بهمن مردم با حضور در خیابان‌ها به خوبی نشان دادند که چگونه به عهد و پیمان با شهدا وفادار هستند.
اکبرزاده با اعلام اینکه دشمن با این هزینه‌های سنگین و با تهدیدات نرم و سخت مثل همیشه در برابر عظمت ملت ایران شکست خورد، افزود: حضور همیشگی مردم ایران در صحنه‌های مختلف باعث شکست دشمن شده است.
وی حضور در برنامه‌هایی با نام شهدا را از ماندگارترین و ارزشی‌ترین برنامه‌ها عنوان کرد و بر اتمام و افتتاح این پروژه تاکید کرد.
فرماندار آمل با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه یادآور شد: از محل اعتبارات مازاد بودجه سال جاری، 150 میلیون تومان برای ساخت یادمان شهدای گمنام آمل اختصاص داده می‌شود.
یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس نیز در این مراسم با اشاره به اینکه این مراسم با دعوت شهدا صورت گرفته، متذکر شد: هیچ برنامه و یادبودی برای شهدا بی پاداش و جزای اخروی نخواهد بود.  
علیجان میرشکار اذعان داشت: باید فضایی برای شناخت بیشتر شهدا در جامعه فراهم شود تا رشادت‌ها و ایثارگری‌های این قشر از اذهان دور نشود.
۲۶ بهمن ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید