خانه / نمایش جزییات خبر

مزار شهید گمنام دانشگاه رودهن عطرافشانی شد

مزار شهید گمنام دانشگاه رودهن عطرافشانی شد
دانشگاهیان رودهن به مناسبت دهه فجر مزار شهید گمنام شان را عطر افشانی کردند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، در دهه مبارک فجر و در هوایی برفی و زیر ریزش نعمات الهی، مراسم غبارروبی، عطرافشانی و اهدای گل بر مزار شهیدی گمنام با حضور هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان، مسئولان شهرستان دماوند و بخش رودهن در محل مزار این شهید گمنام از سوی معاونت فرهنگی، بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.
غلامحسین حیدری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این مراسم ضمن خیر مقدم و تبریک دهه مبارک فجر و تجدید میثاق با امام راحل (ره) و شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: مزار این شهید یک نعمت الهی در دانشگاه است.
وی تصریح کرد: علاوه بر استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، کاروان‏های زیارتی دیگر نیز از شهرستان دماوند و حومه برای زیارت مرقد این شهید هشت سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با شهدا، امام شهدا و تجدید بیت با مقام معظم رهبری به این دانشگاه می‏آیند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: در محل بوستان شهدا، یک مجموعه فرهنگی، هنری و پژوهشی آماده شده است که در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.
۲۰ بهمن ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید