خانه / نمایش جزییات خبر

برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام در دانشگاه یاسوج

برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام در دانشگاه یاسوج
به همت اداره امور شاهد و ایثارگر دانشگاه یاسوج مراسم غبارروبی از مزار شهدای گمنام این دانشگاه با حضور دانشجویان و مسئولان دانشگاهی و استانی برگزار شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج عصر سه‌شنبه در مراسم غبار‌روبی مزار شهدای گمنام در دانشگاه یاسوج اظهار داشت: یاد شهیدان راه اسلام در هر زمان باید گرامی داشته شود تا یاد و راه این انسان‌های خدایی همواره پررهرو باشد.
امرالله اندرزیان در جمع دانشجویان، اساتید و برخی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از دهه فجر سال گذشته تاکنون با سقوط حداقل شش دیکتاتور و متزلزل بودن بقیه سران کشورهای مستبد منطقه مواجه بوده‌ایم که این موضوع نشان‌‌دهنده انزجار مردم از حکومت‌های خود رای و غیراسلامی است.
وی افزود: امروز شاهد افول دیکتاتورهای جهان یکی پس از دیگری هستیم ولی این در حالیست که پیروزی انقلاب اسلامی ایران در صحنه‌های مختلف ملی و بین‌المللی را همه ناظر و شاهد هستند که این موضوع بیش از گذشته رسالت ما را در پاسداری از این گوهر ارزشمند عیان می‌سازد.
اندرزیان گفت: نماینده دولت آمریکا می‌گوید "هر چه ما تلاش می‌کنیم و علیه اسلام می‌بافیم با یک سخنرانی یک ساعته رهبر انقلاب اسلامی باطل می‌شود" که این خود از الطاف الهی برای این ملت است.
معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج با استناد به این جمله نماینده دولت آمریکا اضافه کرد: وقتی این حرف از زبان اصلی‌ترین دشمن این مرز و بوم زده می‌شود باید همه ما متوجه اهمیت و تاثیرگزاری نقش ولایت فقیه در حکومت‌ اسلامی ایران باشیم.
وی بیان کرد: ما هیبت و شکوه انقلاب اسلامی را به ‌ویژه در خطبه‌های رهبر معظم انقلاب نظاره‌گر هستیم که هر خطبه‌ای پیامی را برای دوستداران و شکستی را برای دشمنان به دنبال دارد.
این استاد دانشگاه یاسوج ادامه داد: گاهی احساس می‌شود که توده مردم جلو می‌افتد و ما دانشجویان و جامعه دانشگاهی نباید از بقیه مردم عقب بیفتیم.
اندرزیان عنوان کرد: وقتی 13 ساله‌های ما "عند ربهم یرزقون‌ هستند" و امثال شهید فهمیده فقط لقای خدا را می‌خواستند و به عبارتی بهشت عاشق آنها شد، چرا ما نباشیم؟
وی تاکید کرد: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، مردم ما باید خود را نشان داده و هم در راهپیمایی 22 بهمن و هم در انتخابات حضور گرم و پرشوری داشته باشند.
اندرزیان خاطرنشان کرد: جنگ اقتصادی به جنگ اعتقادی با سران استکبار تبدیل می‌شود و ما نباید در عرصه حمایت از دانشمندان هسته‌ای خود و جنگ با دشمنان عقب بمانیم.
۱۹ بهمن ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید