خانه / نمایش جزییات خبر

مسئولان بعد از ما به مردم بگویند شهدا چه کردند

مسئولان بعد از ما به مردم بگویند شهدا چه کردند
مادر شهید مفقود «بهروز صبوری» با بیان اینکه دیگر برای بهروز گریه نمی‌کنم،‌ گفت: خیلی از پدران و مادران شهدا از میان ما می‌روند، امیدوارم تمام مسئولان و جوانان قدر شهدا را بدانند و بعد از ما به همه بگویند که شهدا چه کردند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، نشست نمایندگان تام‌الاختیار وزارتخانه‌ها و دستگا‌های دولتی صبح دیروز با حضور سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، جواد تاجیک دبیر ستاد مرکزی راهیان نور و نماینده 30 وزارتخانه در ستاد مرکزی راهیان نور برگزار شد.
در ابتدای این مراسم کلیپی با موضوعات استقبال مردم حماسه‌آفرین استان کرمانشاه از رهبر معظم انقلاب،  احیای یادمان‌های مناطق عملیاتی غرب کشور، مراسم تدفین شهدای گمنام در شهر سومار، اعزام کاروان‌ها برای نخستین بار به راهیان نور غرب و لحظاتی از زمزمه‌های انتظار مادر شهید مفقود «بهروز صبوری» پخش شد. 
حضور مادر شهید مفقود «بهروز صبوری» در این نشست، محفل نورانی و خاصی را ایجاد کرده بود. وی چند کلامی برای حاضران صحبت کرد و گفت: بهروز سال 61 پس از شنیدن فرمان امام خمینی(ره) گفت «آقا گفته و من باید به جبهه بروم» برای اعزام به جبهه پدرش گفته بود اگر مادرت اجازه داد؛ بهروز آمد و گفت «مادر می‌خواهم به جبهه بروم» از جایی که من هیچ‌وقت نمی‌توانستم به بچه‌هایم «نه» بگویم، راضی شدم و او را از زیر قرآن رد کردم و راهی جبهه‌ شد.
29 سال است که دنبال فرزندم می‌گردم، خیلی‌وقت‌ها به سومار می‌روم، برای یک پدر و مادر که آرزوهای زیادی برای فرزندش داشته، خیلی سخت است که سال‌ها شب و روز انتظار آمدنش را بکشند.
امروز شاهد هستیم که خیلی از پدران و مادران شهدا از میان ما می‌روند، امیدوارم تمام مسئولان و جوانان قدر شهدا را بدانند و بعد از ما به همه بگویند که شهدا چه کردند، پدران و مادران شهدای مفقود خیلی سختی کشیده‌اند و شب و روز منتظر بچه‌هایشان بوده‌اند.
این مادر شهید صبوری که هر جایی عکس بهروز را برای یافتن حتی یک نشانی کوچک از او به همراه می‌برد، امروز گفت: حدود یک ماه است که دیگر برای بهروز گریه نمی‌کنم؛ و نمی‌خواهم برگردد چون ممکن است از بازگشتش ناراحت شود. راضی‌ام به رضای خدا.
۱۸ بهمن ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید