خانه / نمایش جزییات خبر

افتتاح یادمان شهدای گمنام دانشگاه مازندران در دهه فجر

افتتاح یادمان شهدای گمنام دانشگاه مازندران در دهه فجر
سرپرست دانشگاه مازندران از افتتاح پروژه یادمان شهدای گمنام دانشگاه در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، احمد احمدپور در خصوص مشخصات فنی و اجرای پروژه یادمان شهدای گمنام دانشگاه گفت: این بنا به منظور ایجاد بستری مناسب جهت برگزاری مناسبت‌های فرهنگی و مذهبی، در ضلع شمال شرق رواقی در نظر گرفته شده است.
وی افزود: همچنین برای دسترسی دانشکده‌های مختلف به این مکان فرهنگی راه‌های دسترسی متفاوتی از هر طرف در نظر گرفته شده است.
احمدپور خاطر نشان کرد: بنای یادمان شهدای گمنام در زمینی به مساحت حدود 6000 متر مربع، دارای اسکلت فلزی به ارتفاع 12 متر است که برای نمای آن در قسمت پائین سنگ و در قسمت بالا کاشی کاری معرق انجام گردیده است.
سرپرست دانشگاه ادامه داد: ساخت بنا از بهمن ماه 1389 آغاز شده است و برای زیبایی پیرامون بنای یادمان، فضای سبز و جنب ورودی اصلی آن آب‌نما ایجاد گردید.
دکتر احمدپور در خصوص اهداف و اثرات اجرایی پروژه اذعان کرد: احداث بنای یادمان شهدا در قسمت شمالی ورودی اصلی پردیس دانشگاه یادآور دلاوری‌ها، ایثار و گذشت جوانان عزیز این مرز و بوم که در سال‌های ارزشمند دفاع مقدس برای دانشجویان گرامی، اساتید و کارمندان بوده و یک بازتوانی و احساس مسئولیت مدیریتی و فرهنگی برای دانشجویان، مسئولان و اعضاء هیأت علمی و پرسنل ایجاد می‌نماید.

۱ بهمن ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید