خانه / نمایش جزییات خبر

یادمان حرم مطهر شهید گمنام در شهرستان انار احداث می‌شود

یادمان حرم مطهر شهید گمنام در شهرستان انار احداث می‌شود
فرماندار شهرستان انار گفت: به زودی کار احداث حرم مطهر شهید گمنام در شهر انار آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، مجید اعتمادی ، فرماندار شهرستان انار استان کرمان، با تکذیب خبر مخالفت عضو شورای شهر انار با احداث حرم مطهر شهید گمنام در این شهرستان اظهار داشت: این خبر کذب است و کسی مانع احداث حرم این شهید بزرگوار که مهمان شهر ما است، نشده است.
وی خاطرنشان کرد: تمام اعضای شورای شهر و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان انار با علاقه زیاد پیگیر ساخت حرم مطهر این شهید هستند.
اعتمادی تصریح کرد: این شهید به عنوان یک میراث والای معنوی در کنار ارگ باستانی این شهر که یک میراث فرهنگی است، دفن شده و ما حضور این شهید بزرگوار را در این شهر یک فرصت و افتخار می‌دانیم.
وی خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای با حضور اعضای شورای شهر و شهرداری انار مقرر شد، آن‌ها نیز در کار ساخت حرم مطهر این شهید بزرگوار همکاری داشته باشند و شهرداری با حفظ الزامات میراث فرهنگی، موظف به ساخت آن شود.
اعتمادی بیان داشت: به زودی کار احداث حرم مطهر شهید گمنام در شهر انار آغاز می‌شود.
فرماندار شهرستان انار عنوان کرد: تمام اعضای شورای شهر با احداث حرم مطهر شهید گمنام در شهر انار موافق هستند و مقدمات کار احداث این حرم مراحل پایانی خود را طی می‌کند.
 

اخیرا سایت‌های خبری بیگانه و کسانی که از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیم دارند و با دفن شهدا در سطح شهر و دانشگاه مخالف هستند، این بار میراث فرهنگی را بهانه کرده و قصد دارند با نفوذ در میان بعضی مسئولان شهر انار از ساخت حرم مطهر شهید گمنام در حریم ارگ این شهر ممانعت کنند.
 

۲۲ دی ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید