خانه / نمایش جزییات خبر

یادواره شهید گمنام در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

یادواره شهید گمنام در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
اولین یادواره شهید گمنام دانشگاه سیستان و بلوچستان، سه‌شنبه 27 دی‌ماه مصادف با 23 صفر در مسجد قائم(عج) دانشکده مهندسی شهید نیکبخت زاهدان برگزار می‌شود.

 به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، حسین زهدی، مسئول هیئت متوسلین به چهارده معصوم(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان با بیان این خبر گفت: به منظور گرامیداشت سالروز خاکسپاری فرزند غریب روح‌الله در دانشگاه سیستان و بلوچستان، اولین یادواره شهید گمنام مدفون در این دانشگاه، سه‌شنبه 27 دی‌ماه مصادف با 23 صفر در مسجد قائم(عج) در دانشکده مهندسی شهید نیکبخت زاهدان برگزار می‌شود.
مسئول هیئت متوسلین به چهارده معصوم(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این مراسم با دعوت از آیت‌الله سلیمانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان و با مداحی مجتبی رمضانی، از مداحان اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.
زهدی در پایان یادآور شد: این مراسم از طرف هیئت دانشجویی متوسلین به چهارده معصوم(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان و با سرمشق گرفتن از فرمایش مقام رهبری مبنی بر اینکه «پیکر مطهر و معطر شهیدان هر جا آرام گیرد، یاد مبارک و آرام‌بخش و بهجت‌انگیز خود را در فضا می‎‌پراکند و صفا و معنویت می‌آفریند»، برگزار می‌شود.

۲۱ دی ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید