خانه / نمایش جزییات خبر

امروز،از پیکر 2 شهید گمنام در همدان استقبال می شود

امروز،از پیکر 2 شهید گمنام در همدان استقبال می شود
پیکر مطهر 2 شهید گمنام در دانشگاه بوعلی سینا استان همدان روز دوشنبه 27/2/89 تشییع و خاکسپاری می شوند. بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان از برنامه های مربوطه خبر داد.
امروز،از پیکر 2 شهید گمنام در همدان استقبال می شود
به گزارش خبرنگار پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان، مراسم استقبال از پیکر این دو شهید والامقام روز شنبه 25 اردیبهشت ماه در میدان عاشورا همدان برگزار می شود.
همچنین مراسم وداع با این 2شهید روز یکشنبه 26 اردیبهشت در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد بزرگ دانشگاه بو علی سینای همدان با حضور عموم مردم شهید پرور همدان برگزار می گردد.
پیکر مطهر این دو شهید گمنام روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه مصادف با سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) از میدان امام زاده عبد الله همدان به سمت چهارراه شریعتی تشییع واز آنجا برای خاکسپاری به دانشگاه بوعلی منتقل می شود.
لازم به توضیح است پیکر یکی از این شهدای گمنام با 19 سال سن مربوط به عملیات خیبر در منطقه عملیاتی جزیره مجنون و دیگری با 25 سال سن مربوط به عملیات مسلم ابن عقیل در منطقه عملیاتی سومار است.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید