خانه / نمایش جزییات خبر

شهرستان نور در اربعین حسینی میزبان 2 شهید گمنام است

شهرستان نور در اربعین حسینی میزبان 2 شهید گمنام است
فرماندار نور از عطرآگین شدن این شهرستان با حضور پیکر دو شهید گمنام در اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، عبدالقدیر مشایخی ظهر امروز در جلسه هماهنگی تشییع و خاکسپاری پیکرهای دو شهید گمنام در شهرستان نور بیان داشت: امنیت، آسایش و آزادی امروز جامعه مرهون آزادمردانی است که با اهدای خون خود برای کشور ما به ارمغان آوردند.
فرماندار نور تصریح کرد: انقلاب ما خدایی بود و توسط ولایت فقیه رهبری و هدایت شد تا به دست صاحب اصلی‌اش امام زمان (عج) برسد، ولی عزت این انقلاب را شهدا به ما دادند و مقبره آنان باید مورد احترام و زیارت قرار گیرد.
امام جمعه نور هم با ابراز خرسندی از توفیق حضور پیکر شهدای گمنام و تدفین در این شهرستان بیان داشت: شهروندان از فیض این شهدا بهره‌مند می‌شوند و این امر یادآوری روزهای دفاع مقدس و حمل پیکر شهدا بر روی دستان ملت شهید پرور است که فضای روحانی و معنوی به شهر می‌بخشد.
حجت الاسلام سید حسین امیری تصریح کرد: شهدا حیات دوباره به جامعه ما بخشیدند و آرامش امروز ما به برکت آنها است.
معاون فرماندار نور نیز در این جلسه با بیان اینکه پس از سال‌ها توفیقی حاصل شد تا فضای شهرستان نور به عطر شهادت معطر شود، اذعان داشت: متولیان و مسئولان شهرستان به ویژه بنیاد شهید و شهرداری‌ها باید فضای شهرستان را مهیای این امر کنند.
احمد محمدی از تشکیل شش کمیته مراسم خبر داد و متذکر شد: کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات به ریاست اداره تبلیغات اسلامی، کمیته فرهنگی و هنری به ریاست ارشاد اسلامی، کمیته مالی و پشتیبانی به ریاست شهرداری نور، کمیته اجرایی به ریاست سپاه ناحیه نور، کمیته فنی و عمرانی به ریاست شهرداری نور و امنیت و انتظامات به ریاست نیروی انتظامی مسئولیت مراسم تشییع و تدفین شهدا را دارند.
 

۲۱ دی ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید