خانه / نمایش جزییات خبر

مشخصات شهدای عزیزی که در روز اربعین تشییع خواهند شد

مشخصات شهدای عزیزی که در روز اربعین تشییع خواهند شد
11 شهید معظم دوران دفاع مقدس همزمان با اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السّلام ، 24 دیماه سال جاری، در 7نقطه از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان ، خراسان رضوی، کرمان و مازندران تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، 11 شهید معظم دوران دفاع مقدس همزمان با اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السّلام ، 24 دیماه سال جاری، در 7نقطه از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان ، خراسان رضوی، کرمان و مازندران تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

مدیریت امور شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، مشخصا ت این شهیدان عزیز را به صورت زیر اعلام نمود:

2 شهید گمنام در شهرستان بردسکن آرام می‌گیرند

2 شهید گمنام 20 و 39 ساله که در عملیات والفجر4 و منطقه عملیاتی پنجوین کشف گردیده اند، در بوستان ولیعصر شهر بردسکن استان خراسان رضوی توسط مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان ، تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

شهر کشکوئیه میزبان شهیدان گمنام "23 و 19ساله "

شهیدان گمنامی که 23 و 19 بهار از عمرشان گذشته بود، شهدایی هستند که در عملیات والفجر3 به شهادت رسیده اند و در منطقه عملیاتی مهران کشف شده‌اند؛ این شهدای عزیز در روز شنبه سالروز اربعین شهادت حضرت سیدالشهداء علیه السلام در شهر کشکوئیه از توابع شهرستان رفسنجان کرمان بر شانه‌های مردم شهیدپرور تشییع شده و در بوستان امام این شهرستان به خاک سپرده می‌شوند.

4 شهید گمنام در شهرستانهای "نور" و "نکاء" آرام می‌گیرند

شهرستان "نور " مازندران در روز اربعین حسینی میزبان دو شهید گمنام با مشخصات "شهید گمنام 24ساله، معراج؛ فاو و عروج؛ عملیات والفجر8" و "شهید گمنام 20ساله، معراج؛ سومار و عروج؛ درگیری با دشمن در سال 66" است.
این شهدا طی مراسمی بر دوش امت حزب‌الله تشییع شده و در "دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی دانشگاه تربیت مدرس" این شهرستان ، به خاک سپرده می‌شوند.

2شهید گمنام 19 و 22 ساله مربوط به عملیات والفجر8 منطقه عملیاتی فاو نیز میزبان شهرستان "نکاء" مازندران خواهند بود. 

3شهید معظم دوران دفاع مقدس در شهرهای اصفهان، تبریز و هشترود آرام می‌گیرند

شهید "محمد حسین بهجت نژاد" بعد از سالها غربت، هنگامی از منطقه عملیاتی پنجوین(عملیات والفجر4) به آغوش خانواده اش بر می گردد که پدر و مادر او دار فانی را وداع گفته و در آرزوی دیدار فرزندشان سر بر خاک آرامیده اند. این شهید بزرگوار در شهر تبریز تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

پیش از این در رسانه ها گفته شده بود که این شهید بزرگوار در شهر تهران تشییع خواهد شد ،اما با درخواست خانواده ایشان، پیکر مطهر شهید برای تشییع و خاکسپاری به شهر تبریز انتقال یافت.

شهر هشترود آذربایجان شرقی در این ایامی که آسمان و زمین در شهادت فرزندان حضرت فاطمه عزادار است، میزبان سردار شهید"علی عبداللهی" که در منطقه عملیاتی گیلانغرب، عملیات مطلع الفجر به شهادت رسیده است، خواهد بود.

سرباز شهید گرانقدر اصفهانی که در عملیات بیت المقدس به فیض شهادت نائل آمده است نیز، بر دوش مردم شهید پرور اصفهان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از مردم همیشه در صحنه و جوانان این مرز و بوم درخواست می کند که با حضور در مراسم تشییع و تدفین شهدا بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا تجدید بیعت کنند.

۲۱ دی ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید