خانه / نمایش جزییات خبر

24 دیماه، تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر 11 شهید دوران دفاع مقدس

24 دیماه، تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر 11 شهید دوران دفاع مقدس
همزمان با اربعین شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش، پیکرهای طیبه 11 شهید گلگون کفن، در استانهای تبریز، اصفهان ،آذربایجان شرقی، خراسان رضوی ، مازندارن و کرمان تشییع و خاکسپاری خواهند شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، همزمان با اربعین شهادت مظلومانه حضرت ابا عبدالله الحسینعلیه السلام، در روز 24 دیماه 90 ، پیکرهای مطهر و نورانی11 شهیـد دفاع مقدس در 5 استان کشور،تشییع و خاکسپاری خواهند شد.
 
بنا بر اعلام مدیریت امور شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، این شهدای معظم مربوط به عملیات‌های مطلع الفجر، والفجر3 ،والفجر 4، والفجر 8 و درگیری با دشمن در سال66  می‌باشند که به ترتیب در مناطق عملیاتی ، گیلانغرب، مهران ، پنجوین ، فاو و سومار کشف گردیده‌اند.
 
 
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اعلام نمود؛ از بین این تعداد شهید معظم، 8شهید گمنام با درخواست عموم مردم و مسئولین در:
استان خراسان رضوی «شهرستان بردسکن»
استان کرمان «شهرستان کشکوئیه» ،
استان مازندران «شهرستان نکاء» ، «شهرستان نور»
و 3 شهید شناسایی شده در شهرهای تبریز، اصفهان و هشترود تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.
 
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در پایان با دعوت از عموم مردم شهید پرور شهرهای یاد شده بویژه جوانان عزیز درخواست نمود تا با شرکت گسترده خود در مراسم تشییع شهدا، بار دیگر با آرمان‌های شهیـدان تجدید پیمان نمایند.
 
لازم به ذکر است در برخی رسانه ها بیان شده بود که 10 شهید دوران دفاع مقدس در اربعین شهادت حضرت ابا عبدالله الحسینعلیه السلام، تشییع و خاکسپاری خواهد شد، این در حالی است که در چند روز اخیر پیکر مطهر یک شهید با نام در عملیات تفحص کشف و شناسایی شده است.
۱۹ دی ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید