خانه / نمایش جزییات خبر

اختصاص 7 میلیارد ریال برای تکمیل یادمان شهدای گمنام دشتستان

اختصاص 7 میلیارد ریال برای تکمیل یادمان شهدای گمنام دشتستان
فرماندار دشتستان از اختصاص بیش از 7 میلیارد ریال برای تکمیل یادمان شهدای گمنام دشتستان خبر داد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، غلامحسین خسروی در جلسه بررسی پیشرفت فیزیکی و عمرانی یادمان‌های شهدای شهرستان دشتستان اظهار کرد: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت یک امر مهم و ارزشمند است و همه مردم و مسئولان باید در این راستا اهتمام ورزند.
وی افزود: تمام موفقیت‌های امروز نظام اسلامی مرهون تلاش و فداکاری شهداست و تکریم این عزیزان امری لازم است.
فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: احیای فرهنگ شهادت در انقلاب اسلامی شکل گرفت و در نبرد هشت ساله مجددا احیا شد و قوام گرفت و نه تنها در زندگی ما بلکه در تمام جوامع و ادیان دیگر نیز حضور پیدا کرد.
خسروی تصریح کرد: کار خدمات‌رسانی برای بهره‌مندی و تعالی فرهنگ شهادت و ارزش‌های انقلابی یک فرصت ‌مناسب برای خدمتگزاران و مسئولان است که باید قدر این فرصت را بدانند و ارج نهند.
وی افزود: شهرستان دشتستان در چهار نقطه در شهرهای برازجان، سعدآباد، آبپخش و شبانکاره میزبان شهدای گمنام است و یادمان این شهدای گرانقدر در حال احداث که به سمت تکمیل این یادمان‌ها حرکت کرده‌ایم.
فرماندار دشتستان از اعتبار بیش از 7 میلیارد ریالی برای تکمیل یادمان شهدای گمنام دشتستان خبر داد و عنوان کرد: بیش از 730 میلیون تومان برای احداث و تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام در چهار شهر شهرستان از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی تا الان هزینه شده است.
خسروی با اشاره به پیشرفت 95 درصدی یادمان‌های شهدای گمنام در سطح شهرستان از افتتاح و تکمیل یادمان شهدای گمنام شهر شبانکاره در سال جاری خبر داد.
وی بر آماده‌سازی و تسریع در ایجاد و زیباسازی فضاهای یادمان‌های شهدای شهرستان در راستای بهره‌مندی و استفاده هر چه بیشتر مردم از این فضاها و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در جوار شهدای گمنام شهرستان تاکید کرد.
فرماندار دشتستان همچنین با گرامیداشت نهم دی اظهار کرد: نهم دی در تاریخ انقلاب ماندگار است و همه مردم و مسئولان باید در این راستا تلاش کنند.
خسروی افزود: اوج ولایت‌مداری مردم در نهم دی سال 88 نمایان شد و فتنه‌گران از صحنه روزگار محو شدند.
 

۱۲ دی ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید