خانه / نمایش جزییات خبر

برنامه های تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در استان اردبیل

برنامه های تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در استان اردبیل
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای استان اردبیل از برنامه های تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در شهرستانهای اردبیل و گِرمی خبر داد.
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای استان اردبیل از برنامه های تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در شهرستانهای اردبیل و گِرمی به ترتیب زیر خبر داد:
 
روز شنبه مورخه 25/02/1389؛
مراسم تشریفات نظامی و  خوشامدگویی استقبال از شهدای گمنام در فرودگاه با حضور مدیران استان، نیروهای مسلح و سایر علاقمندان در ساعت 30/10 صبح.
مراسم استقبال مردمی از مقابل مسجد یساول شهر اردبیل تا مسجد سرچشمه در ساعت 00/19 عصر.
مراسم شبی با شهدای گمنام با حضور عزاداران فاطمی،هیئات مذهبی و اقشار مختلف مردم و سخنرانی خطیب ارجمندحجت الاسلام مهندسی در مسجد سرچشمه بعد از نماز مغرب و عشاء.
 
روز یکشنبه مورخه 26/02/1389؛
مراسم ویژه  نیروهای نظامی و انتظامی استان در حسینیه ثارا... سپاه استان اردبیل در حضور پیکر مطهر شهدای گمنام در ساعت 00/11 صبح.
مراسم بدرقه شهدای گمنام  از شهرستان اردبیل از مقابل حسینیه ثارا... سپاه استان با حضور اقشار مختلف مردم در ساعت 30/12 ظهر.
مراسم استقبال مردمی در شهر گرمی از کاروان شهداء و اجرای تشریفات نظامی و ادای احترام به شهداء توسط یگانهای نظامی در مقابل مسجد جامع شهر گرمی ساعت 00/19 عصر.
مراسم شب وداع با شهداء همزمان با شب شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور عزاداران فاطمی و اقشار مختلف مردم بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهر گرمی.
 
روز دوشنبه مورخه 27/02/1389 همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)؛
مراسم تشییع شهدای گمنام با حضور دسته های عزاداری و اقشار مختلف مردم از مقابل مسجد جامع شهر گرمی در ساعت 30/10 صبح.
مراسم خاکسپاری شهدای گمنام در نقطه مورد نظر در ظهر روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در ساعت 00/13
 
۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید