خانه / نمایش جزییات خبر

یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد

یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد
یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با عنوان از تبارآسمان در تالار امام خمینی (ره) این واحد دانشگاهی برگزار شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از آریا، یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با عنوان از تبارآسمان در تالار امام خمینی (ره) این واحد دانشگاهی برگزار شد.
یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت: حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را باید به نسل جوان به خوبی منتقل کرد.
علی رضا دلیریان افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام در برابر ارتش تا بن مسلح بعثی عراق ، جانانه ایستادگی کردند و نام خود را برای همیشه در تاریخ ثبت کردند.
جانشین گردان غواصی لشگر امام رضا(علیه السلام) تأکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند به همین علت جنگ نرم را پیش گرفتند.
به گفته وی، دانشجویان ایران سرگذشت شهدا را با مرور کنند چرا که آنها در جبهه های هشت سال دفاع مقدس حماسه های بی نظیری خلق کردند.
در این مراسم باشکوه که به مناسبت سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد، دانشجویان، مزار شهدای گمنام را عطر افشانی کردند.
۴ دی ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید