خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر پاک سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس به کشور بازگشت

پیکر پاک سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس به کشور بازگشت
فرمانده قرارگاه عملیاتی کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دقایقی پیش پیکر پاک سه شهید گمنام دفاع مقدس که در منطقه‌ی عملیاتی فاو به شهادت رسیدند از مرز شلمچه وارد کشور شدند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از ایسنا ، سرهنگ حسین عشقی، فرمانده قرارگاه عملیاتی کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: در جریان تفحص پیکر پاک این شهدا که پس از خروج اشغالگران آمریکایی از عراق انجام گرفت، اجساد 86 سرباز عراقی نیز توسط نیروهای ایرانی کشف شد که در همان منطقه تحویل مقامات عراقی شدند.
وی همچنین گفت: در تفحص‌های اخیر نیز اجساد 90 نفر از سربازان عراقی در خاك کشورمان پیدا شد که امروز همزمان با ورود پیکر این سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس به مقامات عراقی تحویل داده شد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: پیکر پاک این سه شهید دوران دفاع مقدس در حالی که پیشاپیش آنها پرچم حضرت اباعبدالله حسین(علیه السلام) به احتزاز درآمده است هم اکنون وارد کشور شده است که در روزهای آینده برای انجام مراحل شناسایی به معراج شهدای تهران فرستاده خواهند شد.

 

۲۰ آذر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید