خانه / نمایش جزییات خبر

عملیات احداث یادمان شهدای گمنام قرچک

عملیات احداث یادمان شهدای گمنام قرچک
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرقی استان تهران از عملیات احداث یادمان دو شهید گمنام مدفون در شهر قرچک خبر داد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، احمد کاشانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهیدان در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود، درخت انقلاب را استوار نگاه داشتند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس جنوب شرقی استان تهران گفت: وظیفه امروز مردم این است که با زنده نگاه داشتن یاد و نام آنان در مسیر دستیابی به آرمان‌های والای شهیدان گام بردارند و زمینه‌های تقویت بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی را فراهم کنند.
کاشانی در ادامه با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از آغاز اجرای عملیات احداث یادمان دو شهید گمنام مدفون در شهر قرچک خبر داد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرقی استان تهران با بیان اینکه طرح احداث یادمان شهدای گمنام در شهرستان پیشوا و بخش مرکزی شهرستان ورامین اجرا شده و در مراحل پایانی قرار دارند، گفت: اجرای طرح یادمان شهدای گمنام در شهرستان ورامین و پیشوا یکی از مهمترین اولویت‌های بنیاد حفظ آثار جنوب شرقی استان تهران است که طبق برنامه زمان‌بندی در دست اجراست.
وی در ادامه با بیان اینکه حضور این دو شهید گرانقدر در شهر قرچک برکات بسیاری را با خود به همراه داشته و روح معنوی خاصی به کالبد شهر دمیده شده است، عنوان کرد: با آغاز عملیات اجرایی احداث مزار شهدای گمنام قرچک، سومین یادمان این شهدای گرانقدر در شهرستان‌های ورامین و پیشوا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که به دلیل قرار داشتن در مجاورت جاده اصلی تهران‌ـ ورامین می‌تواند به یکی از زیارتگاه‌های عاشقان ولایت و امامت تبدیل شود. 
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرقی استان تهران با اشاره به هزینه احداث یادمان شهدای گمنام تصریح کرد: هزینه‌های اجرای این طرح توسط شهرداری شهر قرچک تأمین می‌شود که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، عملیات اجرایی آن تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

۱۸ آذر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید