خانه / نمایش جزییات خبر

یادواره شهدای دانشجوی چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

یادواره شهدای دانشجوی چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود
سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد از برگزاری پانزدهمین یادواره شهدای دانشجوی این استان و هشت شهید گمنام شهرکرد همزمان با 16 آذرماه جاری مصادف با روز دانشجو در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس ،محمد قلمکاریان با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: عاشورا احیاگر دین و بیدار کننده مسلمانان در تمامی اعصار است.
وی افزود: بدون تردید انقلاب عاشورا احیاگر دین بود و نگرش در فلسفه وجودی عاشورا بیدار کننده ملل مسلمان در تمامی اعصار است.
قلمکاریان با بیان اینکه درباره ماهیت وجودی و علل شکل گیری واقعه عاشورا جز تکلیف شرعی و شخصی کلام دیگری نمی‌شود، گفت: نهضت عاشورای حسینی آغازگر تحولات در ساخت، بافت و اندیشه جامعه مسلمانان بوده و همچون موجی، فرصت و بستری را ایجاد کرد که آثار و برکات آن را همه جنبش‌های آزادیخواه جهانی احساس می‌کنند.
سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد در ادامه با اشاره به شانزدهم آذرماه روز دانشجو، گفت: دانشجویان یکی از افراد پیشرو در جامعه هستند.
وی ادامه داد: دانشجویان ایرانی از همان آغاز پیروزی انقلاب و حتی پیش‌تر از آن نیز بسیار آگاه بوده و اقدام آنها در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یک اقدام بسیار هوشمندانه و آزادی‌خواهانه بود.
قلمکاریان با اشاره به اینکه دانشجویان به عنوان قشر تحصیل‌ کرده و آگاه با مسائل روز آگاه بوده و به مسائل اجتماعی روز حساس هستند، ادامه داد: اقدام دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در راستای همین آگاهی دانشجویان صورت گرفت.
وی با بیان اینکه دانشجویان به عنوان نمایندگان تحصیل ‌کرده و آگاه هر ملتی هستند، اضافه کرد: دانشجویان در راستای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان یک نماینده بسیار خوب از سوی مردم عمل کردند.
قلمکاریان با بیان اینکه دانشجو یکی از عضوهای فعال و پیشرو جامعه است، افزود: در حال حاضر دانشجویان در زمینه‌های مختلف به رتبه‌های برتر علمی بسیاری دست یافته‌اند.
پانزدهم یادواره شهدای دانشجوی چهارمحال و بختیاری و هشت شهید گمنام تپه نورالشهدای شهرکرد شانزدهم آذرماه جاری مصادف با روز دانشجو در دانشگاه پیام نور شهرکرد برگزار می‎شود.
 

۱۶ آذر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید