خانه / نمایش جزییات خبر

تشییع پیکر دو شهید گمنام در حرم رضوی

تشییع پیکر دو شهید گمنام در حرم رضوی
نمایندگی آستان قدس رضوی: در ایام حزن و اندوه اهل بیت(علیه السلام) در ماتم سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(علیه السلام) پیکر دو شهید گمنام از نسل عاشورا بامداد شب گذشته 12 آذرماه در مضجع شریف حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(علیه السلام) تشییع شدند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از ایکنا،  پیکر دو تن از چهار شهید هشت سال دفاع مقدس که از کربلای ایران خود را به عاشورای حسینی رساندند، شب گذشته 12 آذرماه، بر سر دستان عزاداران حسینی و زائران و مجاوران در صحن آزادی حرم مطهر رضوی تشییع شد.
دو تن از این شهیدان گمنام که در 25 اسفند سال 63 و در 25 سالگی در عملیات بدر شرق و دجله و شهید دیگر در سوم اسفند سال 62 در عملیات خیبر در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت رسیدند، آذرماه در شهر بجستان تشییع و تدفین شدند.
دو تن دیگر این شهیدان که با سن‌های تقریبی 22 و 25 سال در اسفندماه سال 62 و نیز در اسفندماه سال 63 در عملیات بدر شرق دجله به دیدار معبود شتافته، می‌بایست در شهر جوین استان خراسان رضوی تشییع و تدفین می‌شدند که به علت اختلاف نظر در محل تدفین، شب گذشته در حرم مطهر رضوی تشییع و صبح امروز با حضور عزاداران حسینی در شهر جدید گلبهار تشییع و تدفین شدند.
یادآوری می‌شود که مراسم تشییع پیکرهای دو شهید گمنام که شب گذشته در حرم رضوی تشییع شدند از دقایقی پیش با حضور سیل عظیمی از عزاداران حسینی و عاشقان شهدا از مسجد جامع شهر گلبهار آغاز و در آرامگاه ابدی خود آرام خواهند گرفت.
۱۳ آذر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید