خانه / نمایش جزییات خبر

لاله‌ گمنام یاسوج به خاک سپرده شد

لاله‌ گمنام یاسوج به خاک سپرده شد
همزمان با پنجمین روز از ماه محرم،عزاداران حسینی، پیکر پاک یک شهید گمنام «عملیات بدر» را از محل کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج یاسوج تا میدان هفت تیر تشییع و پس اقامه نماز، شهید را در دانشگاه یاسوج به خاک سپردند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از ایسنا،همزمان با پنجمین روز از ماه محرم،عزاداران حسینی، پیکر پاک یک شهید گمنام «عملیات بدر» را از محل کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج یاسوج تا میدان هفت تیر تشییع و پس اقامه نماز، شهید را در دانشگاه یاسوج به خاک سپردند. تشییع‌کنندگان این شهید 18 ساله با سردادن شعارهای "یا حسین(علیه السلام)"،"الله‌اکبر،خامنه‌ای رهبر"،"کجائید ای شهیدان خدایی "و "شهیدان زنده‌اند الله‌اکبر " و "حسین حسین شعر ماست، شهادت افتخار ماست"با آرمان‌های بلند امام راحل و شهیدان والامقام تجدید میثاق کرده و بر اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند.
 دکتر اردوان ارژنگ، رئیس دانشگاه یاسوج در مراسم تشییع این شهید گفت: ما هر چه داریم از شهدا داریم،مدیون شهدا هستیم و باید قدر آنها را بدانیم.
 وی افزود: این شهید در دانشگاه به خاک سپرده می‌شود تا ما مسئولان، اساتید و دانشجویان دانشگاه، جایگاه، نسبت و کار خود را با راه شهیدان تنظیم کنیم و نکند که ما از مرام، راه و مسیر شیهدان فاصله بگیریم.هرکس، هیأت و هر گروهی که بخواهد به زیارت این شهید والامقام بیاید بخشهای مختلف این دانشگاه با آنها همکاری خواهند کرد.
۱۲ آذر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید