خانه / نمایش جزییات خبر

یک شهید گمنام در دانشگاه یاسوج به خاک سپرده می‌شود

یک شهید گمنام در دانشگاه یاسوج به خاک سپرده می‌شود
یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس صبح امروز در دانشگاه یاسوج به خاک سپرده می‌شود.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از ایسنا، چند روزی است که فضای شهر یاسوج را عطر گلی از باغ فاطمی (سلام الله علیها) در فصل سرخ حسینی (علیه السلام) پر کرده است.
شهید گمنامی که هم سن بانوی آب و آینه و آفتاب، مادر بی نشان تمامی شهداست، آمده تا میهمان همیشگی قلب های مردم و دانشگاهیان دانشگاه یاسوج باشد.
شهید گمنامی که در عملیات بدر و در شرق رودخانه دجله در حالی شربت شهادت را نوشید که تنها 18 بهار را دیده بود و امروز پس از گذشت 31 پاییز از خزان گل های لاله خمینی، در فصل آلاله های حسینی، غریبانه بر دوش مردان بویراحمدی تشییع می شود تا پاییز یخ زده دل های مردم زمانه را با حضور سرخ گون خود گرمای بهاری بخشد.
اساتید و دانشجویان دانشگاه یاسوج شب گذشته در سالن الغدیر این دانشگاه آخرین لحظات حضور این شهید گمنام را غنیمت شمرده و از فیض حضورش بهره مند شدند.
دانشگاهیان یاسوج طی مراسم باشکوهی تا پاسی از شب نوحه وداع سر دادند تا امروز تشییع و خاک سپاری فرزند روح الله در دانشگاه یاسوج صورت پذیرد.
لازم به ذکر است، امروز از ساعت 10 صبح، پیکر این شهید از مقابل کانون جوانان بسیج تا میدان هفت تیر و از آنجا تا دانشگاه یاسوج تشییع و در دانشگاه یاسوج به خاک سپرده می شود.
۱۲ آذر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید