خانه / نمایش جزییات خبر

تشییع پیکرهای پاک دو شهید گمنام در کهنوج

تشییع پیکرهای پاک دو شهید گمنام در کهنوج
فرمانده سپاه امام سجاد(علیه السلام)هرمزگان گفت: امروز در مکانی جمع شدیم که در سال 65 برای تشییع سردار شهید «حسین تاجیک» همه، همین گونه حضور پیدا کردند.
سردار محمد مارانی که در مراسم تشییع پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در شهرستان کهنوج ‌گفت: یک روز مردم دلاور و شهیدپرور کهنوج برای خیر مقدم به شهید تاجیک و امروز برای شهدای گمنام جمع شدند. ما نیز همانند شهدا به آقا امام حسین(علیه السلام) اقتدا می‌کنیم و در این روزها افتخار براین است که میزبان شهدای گمنام هستیم. امام حسین(علیه السلام) پیام آزادگی، آزدای و زیر بار زور نرفتن را به همگان آموخت.
وی یادآور شد: سردار شهید تاجیک در مقابل دشمن، آنچنان ایستادگی می‌کرد که قابل تصور نبود به طوری که در عملیات کربلای 5 هر چه اصرارکردیم به عقب برنگشت و در مقابل دشمن آنچنان مردانه جنگید تا به شهادت رسید.
فرمانده سپاه امام سجاد(علیه السلام) هرمزگان افزود: شهدا از مکتب امام درس گرفتند که حاصل آن را در غزه، لبنان، لیبی، تونس، مصر و... همگان دیدند. 
وی گفت: امروز شاهد هنرنمایی تفکر امام راحل و شهدا هستیم و با شهدای عزیز که در شهر کهنوج مهمان خواهند شد، عهد خواهیم بست که همانند آنها در کنار رهبر معظم انقلاب بایستیم و زیر پرچم ولایت حرکت کنیم.
این یادگارهشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا مردگان عادی نیستند و امامزادگانی هستند که باید قدردان حضور آنها باشیم.
مراسم وداع با پیکرهای مطهر دو شهید تفحص شده در عملیات بدر در منطقه شرق دجله با حضور اقشار مختلف مردم به میزبانی هیئت‌های مذهبی برگزار شد.
۱۲ آذر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید