خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر مطهر شهید گمنام 20 ساله در مرکز یگان‌های ویژه پاسداران ناجا آرام گرفت

پیکر مطهر شهید گمنام 20 ساله در مرکز یگان‌های ویژه پاسداران ناجا آرام گرفت
پیکر مطهر شهید گمنام 20 ساله پس از مشایعت دلسوختگان مکتب عاشورا و تشییع بر روی دستان عزاداران سید و سالار شهیدان در مرکز یگان‌های ویژه پاسداران ناجا به خاک سپرده شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، امروز مسافری از کربلای فتح‌المبین میزبان عزاداران حسینی یود؛ مسافری 20 ساله که مانند علی‌اکبر (علیه السلام) از روح‌الله رخست پیکار گرفت و به سوی میدان رزم شتافت و امروز بعد از سال‌ها مانند علی‌اصغر (علیه السلام) بازگشته است.
این شهید را فقط آسمانیان می‌شناسند و زمینیان به او می‌گویند عبدالله. این مهمان آسمانی شب گذشته شمع محفل سوگواران حسینی بود و امروز بر بال ملائک تشییع تا در منزلی در میان ما است، آرام گیرد. سلام بر استخوان‌هایی که سبک می‌آیند و دل‌های ما را سبک می‌کنند.
 پیکر مسافر جوان گمنام کربلای فتح‌المبین ساعاتی پیش از مقابل مسجد امام محمد تقی (علیه السلام) واقع در خیابان پیروزی بر شانه‌های سربازان صدیق ولایت در یگان‌های ویژه پاسداران ناجا و امت شهیدپرور تهران در میان زمزمه و نوحه سرایی مداحان اهل بیت (علیه السلام) به سوی مقبرة الشهدا مرکز یگان‌های ویژه پاسداران ناجا تشییع شد.
تشییع پیکر مطهر این شهید گمنام در حالی انجام شد که جمع کثیری از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس برای مشایعت فرزند گمنام حضرت‌روح‌الله به محل تدفین شهید آمده‌بودند.
عاشقان دلسوخته طریق عاشورا بر پیکر مطهر شهیدی که در تابوت آرمیده بود، نماز شهید اقامه کردند و سپس به نیابت از پدران و مادران انتظار و در میان نغمه‌های «یا حسین» و «یا زهرا» پیکر مطهر این شهید گمنام و مسافر منطقه فتح‌المبین را در منزلگاه ابدی‌اش به خاک سپردند.
 حجت‌الاسلام نیک نهاد رئیس عقیدتی سیاسی و سردار مجتبی فرمانده مرکز یگان‌های ویژه پاسداران ناجا در این مراسم سخنرانی کردند.
حجت‌الاسلام نیک نهاد در این مراسم اظهار داشت: بسیاری از شهدا می‌خواستند مانند سید و سالار شهیدان حضرت حسین‌بن‌علی (علیه السلام) به شهادت برسند؛ برخی‌هاشان آرزو داشتند قمر بنی‌هاشم را در حالی زیارت کنند که دو دست‌شان را همچون او در راه ولایت داده‌اند یا مانند علی اکبر امام حسین (علیه السلام) با پیکری تکه‌تکه به دیدار خداوند بشتابند اما خیلی از شهدا هم بوده‌اند که دوست داشتند گمنام شهید شوند.
وی گفت: امروز ما میزبان یک شهید گمنام هستیم و حرف‌مان به شهدا این است که خون شما امروز به ثمر نشست و انقلاب اسلامی را تثبیت و مقتدر کرد.
 حجت‌الاسلام نیک نهاد با بیان اینکه از ثمره خون پاک شهدا است که در جهان نظامی به اقتدار جمهوری اسلامی ایران نیست، خاطرنشان کرد: تمام عظمت، پیشرفت و اقتدار نظام در ابعاد مختلف را مدیون خون شهدا هستیم.
 
۱۰ آذر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید