خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر مطهر شهید هاشمی فردا تشییع می‌شود

پیکر مطهر شهید هاشمی فردا تشییع می‌شود
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از تشییع پیکر سردار شهید علی هاشمی فردا در سوسنگرد و دشت‌آزادگان خبر داد.

سردار حبیب سعید‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: پیکر شهید علی هاشمی یک‌شنبه هفته جاری در سوسنگرد و دشت آزادگان بر روی دستان مردم شهیدپرور این شهرها تشییع می‌شود.
وی افزود: پیکر این شهید همیشه جاوید در حال حاضر در پادگان گلف شهرستان اهواز است و امروز پس از استقبال پرشور مردم اهواز از پیکر این شهید در فرودگاه، به این محل انتقال یافته است.
سعید‌فر خاطر نشان کرد: برنامه‌های متعددی برای مردم در کنار پیکر این شهید بزرگ در استان خوزستان در نظر ‌گرفته شده است که این برنامه‌ها متعاقبا اعلام می‌شود.
پیکر شهید علی هاشمی پس از 22 سال دوری از وطن بار دیگر به اهواز بازگشت و صبح امروز در فرودگاه اهواز مورد استقبال مردم شهیدپرور استان خوزستان قرار گرفت.
در این مراسم استاندار خوزستان، فرماندار اهواز، ائمه موقت جمعه اهواز، سرداران نیروی زمینی سپاه و ارتش و مادر و خواهران شهید هاشمی نیز حضور داشتند.
در این مراسم مردم با سر دادن شعارهای «این گل پرپر از کجا آمده، از سفر کرب و بلا آمده »، «الله اکبر»، «این گل پرپر شده، هدیه به رهبر شده»، «یا حسین»، «یا زهرا» و ... پیکر این شهید بزرگوار را استقبال کردند.
شهید علی هاشمی در دوران دفاع مقدس فرماندهی قرارگاه فوق سری نصرت را در استان خوزستان برعهده داشت که در این قرارگاه حساس، فعالیت‌های اطلاعاتی و عملیات‌ها طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی می‌شد.
قرار است مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید بزرگوار در روز دوشنبه مصادف با وفات دخت نبی اکرم(ص) در اهواز برگزار شود.
انتهای پیام/

۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید