خانه / نمایش جزییات خبر

خاکسپاری دو شهید گمنام در گناوه؛عطر شهادت در بوشهر پیچید

خاکسپاری دو شهید گمنام در گناوه؛عطر شهادت در بوشهر پیچید
پیکر مطهر دو شهید گمنام صبح امروز با استقبال استاندار و شماری از مسئولان اجرایی استان وارد بوشهر شد و فردا در گناوه تشییع می‌شوند.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل ازفارس،  فرماندار گناوه صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فردا پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفع مقدس در گناوه تشییع می‌شود، اظهار داشت: شهدا افتخار نظام هستند و تداوم نظام به برکت خون پاک شهدا میسر شده است.
وی افزود: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، آنان با اهدای جان خود در راه اسلام و قرآن وظیفه سنگینی را بر عهده ما گذاشته‌اند و باید طوری رفتار و عمل کنیم که در روز قیامت در پیشگاه خداوند و شهدا شرمسار نشویم.
احمد جعفری‌نسب افزود: ایثار و شهادت یکبار دیگر با دفاع مقدس در ایران تکرار شد و ما شاهد ایثار و شهادت کسانی هستیم که نزد خدا هستند و روزی می‌گیرند و شهدای گمنام نتیجه همان رشادت‌ها و ایثارها هستند که تکرار نشدنی است.
فرماندار گناوه یادآور شد: تاریخ ایران اسلامی هیچگاه رشادت و دلاوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و شهدای گلگون کفن را فراموش نمی‌کند.
جعفری‌نسبت اضافه کرد: همه ما وظیفه داریم برای پاسداشت این دلاوری‌ها نهایت برنامه‌ریزی و تلاش را داشته باشیم.
وی در مورد مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در گناوه گفت: پیکر این دو شهید روز چهارشنبه به مرکز استان منتقل و سپس از چهار راه بنیاد شهید گناوه تشییع و مقابل مجتمع فرهنگی خلیج فارس خاکسپاری می‌شوند.
فرماندار گناوه اظهار داشت: ساحل بندر گناوه در همه ایام سال پذیرای جمعیت بی‌شماری از شهروندان و مسافران از اقصی نقاط کشور است و برپایی یادمان شهدای گمنام در این مکان پیام رسای فرهنگ شهادت و ایثار را ترویج می‌کند.
لازم به ذکر است پیکر مطهر دو شهید گمنام صبح امروز با استقبال استاندار و شماری از مسئولان اجرایی استان وارد بوشهر شد و فردا در گناوه تشییع می‌شوند.
 

۹ آذر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۰
کمیل 5
۱۳۹۰/۰۹/۱۷ Iran
5
0
0

از اینکه واقعا دارین برای شهدا زحمت میکشید تشکر میکنیم.


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید