خانه / نمایش جزییات خبر

ششمین یادواره شهدای گمنام و 13 شهید دانشجوی کاشمر برگزار شد

ششمین یادواره شهدای گمنام و 13 شهید دانشجوی کاشمر برگزار شد
ششمین یادواره 13 شهید دانشجوی شهرستان کاشمر و سه شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در سالن ورزشی دانشگاه آزاد واحد کاشمر برگزار شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، صبح  دیروز ثمری رئیس دانشگاه آزاد کاشمر، در این مراسم با اشاره به تقارن هفته بسیج با ماه محرم گفت: بسیج یک مجموعه شهادت طلب و پاسدار خون شهیدان است و برگزاری یادواره شهدا مهر تاییدی بر این مطلب است.
وی افزود: یادواره شهدا همه ساله برگزار می شود و امسال ششمین سال برگزاری این یادواره می باشد اما با این تفاوت که امسال هر سه مجموعه دانشگاهی شهرستان در برپایی یادواره ششم همکاری داشته اند.
رئیس دانشگاه آزاد کاشمر ضمن اشاره به برخی فعالیتهای دانشگاه آزاد در راه تجلیل از مقام شهدا تصریح کرد: در سالهای اخیر مسئله تدفین شهدای گمنام در دانشگاه های مختلف مورد توجه قرار گرفته و دانشگاه آزاد اسلامی پیشگام این امر مقدس بوده است.
وی دانشگاه آزاد کاشمر را فعال در مباحث دفاع مقدس دانست و تاکید کرد: دانشگاه آزاد واحد کاشمر همه ساله بخشی از بودجه فرهنگی خود را صرف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می کند و دفتر فرهنگ اسلامی نیز به عنوان متولی این امر در خدمت دانشجویان شاهد و ایثارگر است.
در این مراسم که در حضور ریاست دانشگاه آزاد کاشمر، فرماندار شهرستان کاشمر، فرمانده سپاه ناحیه کاشمر، و جمعی از روحانیون و خانواده های شهدای این شهرستان برگزار شد، فرزند شهید حسن زاده نیز به ارائه دلنوشته های خود پرداخت .همچنین در این یادواره که به همت دانشجویان دانشگاههای کاشمر برگزار شد نمایشگاه  دفاع مقدس و عاشورا نیز برای دید علاقمندان دایر شد.
۹ آذر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید