خانه / نمایش جزییات خبر

3 شهید گمنام در تپه شهدای بافت خاکسپاری می‌شوند

3 شهید گمنام در تپه شهدای بافت خاکسپاری می‌شوند
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، سه شهید گمنام در تپه شهدای شهر بافت خاکسپاری می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان صبح امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت سه شهید گمنام که با حضور پاسداران و مجموعه سپاه ثارالله استان در مهدیه این نهاد برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مراسم وداع با این سه شهید گمنام امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مجتمع رفاهی صدا و سیما واقع در ابتدای بلوار شهید عباسپور کرمان برگزار می‌شود.
محمدمهدی ابوالحسنی افزود: مراسم تشییع پیکر این سه شهید گمنام روز دوشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ساعت 9 صبح در محل سپه ناحیه شهرستان بافت آغاز می‌شود.
ابوالحسنی تصریح کرد: یکی از این شهدای گمنام که 20 ساله است، در عملیات ثارالله سال 1361در منطقه عملیاتی قصر شیرین شهید شده و یک شهید 18 ساله، در تک عملیاتی دشمن در سال 1367 در منطقه عملیاتی فاو و شهید دیگر نیز 18 ساله و در منطقه سومار در غرب کشور و در عملیات مسلم‌بن‌عقیل سال 1361 به شهادت رسیده‌اند.
وی با اشاره به اینکه این شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) تشییع و خاکسپاری می‌شوند، خاطرنشان کرد: این شهدا به نوعی به این بانوی بزرگ اقتدا کرده‌اند و همچون ایشان قبر آنها نیز گمنام است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان اظهار داشت: امام راحل فرمودند، « مزار شهدا دارالشفا عاشقان خواهد بود » و باید با این نگاه به مقام شهدا اعتقاد داشته باشیم.
مراسم گرامیداشت سه شهید گمنام دفاع مقدس در مهدیه سپاه ثارالله استان کرمان با برگزاری مراسم مداحی و قرائت زیارت عاشورا همراه بود.
انتهای پیام/

۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید