خانه / نمایش جزییات خبر

برگزاری مراسم بزرگ تجلیل از شهدای گمنام در اندیمشک

برگزاری مراسم بزرگ تجلیل از شهدای گمنام در اندیمشک
بیش از چهار هزار نفر از مردم شهرستان یک‌هزار شهید اندیمشک با حضور در مزار شهدای گمنام، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام،  پنجاه دومین مراسم پرفیض زیارت عاشورا در جوار ملکوتی شهدای گمنام عصر دیروز با حضور 4500 هزار نفر از مردم شهید پرور شهرستان یکهزار شهید اندیمشک برگزار شد.
حجت الاسلام سعید علیپور رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک بعد از قرائت پرفیض زیارت عاشور با اشاره به شهادت چند تن از پاسداران کشور عزیزمان در حادثه پادگان ملارد‌ گفت: شهدای پاسدار این حادثه به آرزوی خود که نوشیدن شهد شیرین شهادت بود رسیدند.
وی با اشاره به موفقیت های متخصصین سپاه پاسداران و دانشمندان کشور ایران اسلامی، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس ما حتی محتاج سیم خاردار بودیم و برخی کشورها آن را نیز از لشکریان اسلام دریغ می‌کردند و امروز ما خرسندیم که تحت توجهات بقیة الله الاعظم (عج) و هدایت های پیامبرگونه مقام عظمای ولایت، نه تنها در ساخت انواع سلاح های نظامی، بلکه در صنعت هوا فضا به موفقیت های چشمگیری دست یافته ایم.
شایان ذکر است که مراسم معنوی زیارت عاشورا به همت اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک، پنج‌شنبه هر هفته در جوار مزار شهدای گمنام اندیمشک با حضور اقشار مختلف مردم ولایت محور این شهرستان برگزار می‌شود.

۵ آذر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۰
گمنام
۱۳۹۰/۰۹/۰۷ Iran
5
0
0

سلام خدا بر اندیمشک و دوکوهه اش


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید