خانه / نمایش جزییات خبر

برپایی مراسم «میثاق با شهدای گمنام» در اراک

برپایی مراسم «میثاق با شهدای گمنام» در اراک
مراسم قرائت زیارت پرفیض عاشورا با عنوان «میثاق با شهدای گمنام» روز پنج‌شنبه سوم آذر در محل کوه نورالشهدا ، از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در ایام هفته بسیج است.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از ایکنا، مصطفی مشایخی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج این پایگاه اقدام به برگزاری مراسم دیدار با خانواده‌های معظم شهدا نموده است که در این ایام مسئولان اداره کل با حضور در منازل خانواده‌های شهدا ضمن دلجویی از آنان با آرمان‌های شهدای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق می‌کنند.
وی شرکت کارکنان بسیجی اداره کل در مراسم گردهمایی بسیجیان در مصلای بیت‌المقدس اراک، برگزاری نمایشگاه کتاب، نمایشگاه عکس، شب شعر را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده از سوی این اداره کل در هفته بسیج عنوان کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در ادامه حضور بسیجیان اداره کل در مراسم گلباران گلزار مطهر شهدا و شرکت منسجم بسیجیان اداره کل در آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های پایگاه بسیج اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی دانست.
وی در ادامه برپایی مراسم قرائت زیارت پرفیض عاشورا با عنوان «میثاق با شهدای گمنام» روز پنج‌شنبه سوم آذر در محل کوه نورالشهدا را از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل در ایام هفته بسیج بیان کرد.
این مقام مسئول در پایان با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در پنجم آذر سال 58، تصریح کرد: هفته بسیج بهترین فرصت برای آشنایی افراد جامعه به‌ویژه نسل جوان با ایثارگری‌‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس است.
۲ آذر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید