خانه / نمایش جزییات خبر

تجدید میثاق سینماگران بروجرد با شهدای گمنام

تجدید میثاق سینماگران بروجرد با شهدای گمنام
به مناسبت گرامیداشت همه بسیج، جمعی از سینماگران بروجرد با حضور بر مزار شهدای گمنام این شهرستان، با آنان تجدید میثاق کردند

 به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس،عصر دیروز مدرسان، فیلم‌سازان کارکنان و عکاسان انجمن سینمای جوانان بروجرد با حضور بر مزار شهدای گمنام با امام راحل و شهدای گران سنگ دفاع مقدس هفته بسیج را گرامی داشته و از دریا دلان عرصه ایثار و شهادت با قرائت فاتحه یاد کردند.
مسئول انجمن سینمای جوان بروجرد در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج گفت: آرامش و امنیت امروز کشور ما مرهون حضور بسیجیان همیشه سرافراز ایران اسلامی است.
رضا میرزایی با اشاره به اینکه یاد و خاطر جانفشانی‌های این عزیزان هرگز از خاطر ملت شریف ایران اسلامی پاک نمی‌شود، اظهار داشت: امروز وظیفه همه اقشار جامعه به ویژه هنرمندان و سینماگران است تا در این عرصه راه شهدا را ادامه دهند.
وی با اشاره به لزوم تولید آثار فاخر در زمینه اخلاق نمونه و معرفت ولای بسیجی در تولید فیلم و عکس از حمایت همه جانبه سینمای جوان بروجرد در عرصه این‌گونه تولیدات خبر داد و گفت: امیدواریم بودجه‌ای مناسب برای تولید آثار فیلم و عکس با موضوع معرفت و اخلاق اسلامی و انسانی بسیجی از طرف نهادهای مسئول در نظر گرفته شود.
 

۲ آذر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید