خانه / نمایش جزییات خبر

عطرافشانی قبور شهدای گمنام شلمچه با گلاب کاشان

عطرافشانی قبور شهدای گمنام شلمچه با گلاب کاشان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: در دومین روز از حضور کاروان راهیان نور دانش‌آموزی کاشان در منطقه عملیاتی جنوب، قبور شهدای گمنام در شلمچه با گلاب ناب قمصر شستشو و عطرافشانی شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: در دومین روز از حضور کاروان راهیان نور دانش‌آموزی کاشان در منطقه عملیاتی جنوب، قبور شهدای گمنام در شلمچه با گلاب ناب قمصر شستشو و عطرافشانی شد.
سرهنگ جواد نائینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه ساله قبور شهدای گمنام در منطقه عملیاتی شلمچه توسط جمع بسیجیان راهیان نور اعزامی از این شهرستان، در فضایی معنوی با گلاب ناب قمصر کاشان عطرافشانی می‌شود.  
وی افزود: در این آئین با حضور حدود 500 نفر از دانش‌آموزان پایه دوم متوسطه کاشان به همراه تعدادی از مربیان آموزش دفاعی، مدیران مدارس و راویان سپاه با شهدا تجدید میثاق شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان اظهار داشت: در این آئین بسیجیان، یا فاطمه‌گویان و خواندن سرود راهیان نور و با ادای احترام به مقام شامخ شهدا بر آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و ادامه راه شهدا تاکید کردند.
به گفته وی امسال هزار و 800 نفر از دانش‌آموزان پایه دوم دبیرستان‌های شهرستان کاشان در سه مرحله و در هر مرحله اعزام با 12 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
نائینی تعداد شهدای دانش‌آموز کشور را 36 هزار نفر اعلام کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد حسین فهمیده دانش‌آموز نوجوان یادآور شد: 301 دانش‌آموز مقطع راهنمایی و دبیرستان شهرستان کاشان در هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیدند.
وی گذراندن دروس عملی آمادگی، آشنایی نسل جوان با فرهنگ جهاد و شهادت و دیدار از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس را از جمله اهداف اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی مقطع دوم متوسطه کاشان برشمرد.
 
۲۳ آبان ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید