خانه / نمایش جزییات خبر

15آبان تشییع پیکرهای طیبه دو شهید گمنام در منطقه سومار کرمانشاه+طرح گرافیکی

15آبان تشییع پیکرهای طیبه دو شهید گمنام در منطقه سومار کرمانشاه+طرح گرافیکی
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام هفته آینده و همزمان با روز عرفه، 15 آبانماه در تپه شهدای سومار واقع در استان کرمانشاه تشییع می شود.
 
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، این مراسم روز یکشنبه 15 آبان و همزمان با روز عرفه با بازدید از یادمان مسلم در ارتفاعات گیسکه آغاز شده و بعد از اقامه نماز با برپایی دعای عرفه و تشییع پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس ادامه خواهد یافت.
تاجیک یادآور شد: سخنران اصلی این مراسم، سردار سرتیپ پاسدار 'علی فضلی' فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور و جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین است و دعای عرفه را نیز یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام (برادر میثم مطیعی) قرائت خواهد کرد.
وی افزود: دو شهید گمنام که قرار است مراسم تشییع آنها برگزار شود از رزمندگان این منطقه بوده اند که در تک عملیاتی دشمن در سال 1366 به شهادت رسیده اند.
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: 15 آبان ماه مصادف با سالگرد عملیات زین العابدین (علیه السلام) و 9 ذی الحجه (روز عرفه) مصادف با سالگرد عملیات مسلم ابن عقیل است که عطر و بوی شهدا را در منطقه بیش از پیش می پراکند و موجب برکت مراسم می شود.
حماسه در کربلای سومار
۱۰ آبان ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۰
جواد....
۱۳۹۰/۰۸/۱۰ Iran
5
0
0

جون مادرت مارا به قافله شهدا برسان ای سیدوالشهدا

elham shirazi
۱۳۹۰/۰۸/۳۰ Iran
4
0
0

شهیدان باران رحمت حق اند برزمین اگر شهیدان نبودند دریای دلهامان کویر می شد شهیدان رفتند تا ما ماندن بیاموزیم.شهیدان از حجاب جسم گذشتند تا حجاب غفلت روح ما را پاره کنند. بنده افتخار عنوان مقدس خادم الشهدا بودن را ازسال 86تاکنون ازستاد مرکزی راهیان درمناطق عملیاتی غرب وجنوب کشور به دست آورده ام.

ناشناس
۱۳۹۰/۰۸/۳۰ Iran
1
0
0

ای کاش شهدا در تهران تشییع می شدن دلمون براشون خیلی تنگ شده. واحسرتا جامانده ایم از شهدا......................

غزال
۱۳۹۰/۰۸/۲۲ Iran
2
0
0

من اونجا بودم....خیلی با صفا بوود...جای همه خالی...


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید