خانه / نمایش جزییات خبر

ساماندهی گلزار شهدای 5 شهید گمنام آملی

ساماندهی گلزار شهدای 5 شهید گمنام آملی
فرماندار آمل گفت: گلزار شهدای پنج شهید گمنام شهرستان آمل ساماندهی می‌شود.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، یدالله اکبرزاده در ستاد ساماندهی گلزار شهدای این شهرستان افزود: این شهیدان گمنام نیستند بلکه خوشنام هستند.
وی با بیان اینکه باید تمامی سازوکارها را برای همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی در زمینه ساماندهی گلزار شهدا فراهم کنیم، یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ساماندهی تمام گلزار شهدای این شهرستان تا پایان سال 92 به اتمام می‌رسد.
اکبرزاده با تاکید بر اینکه شهرستان آمل در این زمینه از جمله شهرستان‌های پیشرو بوده است، افزود: در بحث ساماندهی گلزارهای شهدا، ساماندهی گلزار پنج شهید گمنام این شهرستان در اولویت قرار دارد.
فرماندار آمل با بیان اینکه این گلزار باید از وضعیت فعلی آن خارج شده و به شکل زیبنده‌ای ساماندهی شود، گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه همکاری داشته باشند. وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی باید هر جا نامی از شهید و ایثارگری است نگاه ویژه‌ای داشته باشند، یادآور شد: این اماکن باید برای حضور دوستداران فرهنگ شهادت و ایثارگری مناسب‌سازی شود.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آمل نیز در این جلسه اظهار داشت: براساس مجوز سازمان گردشگری مزار شهدای گمنام این شهرستان در بنای تاریخی علامه میرحیدر آملی ساخته می‌شود.
محمدرضا شیدفر تصریح کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم ساخت این بنا در سال 90 آغاز شود.

۲ آبان ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید