خانه / نمایش جزییات خبر

دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد

دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد
به همت دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی اردبیل و با همکاری بسیج دانشجویی اردبیل دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام اردبیل در جوار قبور پاک این شهدا و با حضور دانشجویان، اساتید، مسئولان دانشگاهی و استانی جمعه، 23 مهرماه برگزار شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام «حمید واحدی‌زاده»، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اردبیل در این مراسم معنوی شهدا را پیام‌آوران ایثار و آزادگی خواند و افزود: همه مدیون شهدا هستیم و هیچ منتی بر کسی نیست، چرا که شهیدان شاهد، ناظر، و حاضر بر تمام اعمال ما هستند.
وی تصریح کرد: شهدا با اعمال و رفتار و عملشان به ما نشان دادند تا پیروی از خدا، پیامبر و ائمه معصومین(ع) را سرلوحه کارخویش قرار دهیم و اگر ما در این راستا کوتاهی کنیم، شرمنده شهدا خواهیم بود.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اردبیل افزود : باید کاری کنیم نقش شهدا در زندگی ما جریان و تأثیر مداوم داشته و یادآور آنان باشیم به ویژه شهدای گمنام که هیچ نام و نشانی نداشته‌اند.
حجت‌الاسلام واحدی‌زاده افزود: اکنون که زمینه انحراف برای ما مهیاتر است، باید با نام و یاد و سرلوحه قراردادن اعمال شهدا از انحرافات دوری کنیم و بر سر دفاع از حق و الله با شهدا پیمان ببندیم. یادآور می شود : 22 مهرماه سال 1388، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل میزبان پیکر پاک سه شهید گمنام بود که با تشییع حماسی و با شکوه مردم شریف اردبیل این شهدا در مجتمع بسیج واحد اردبیل به خاک سپرده شدند.

 

۲۴ مهر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید