خانه / نمایش جزییات خبر

برگزاری اولین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

برگزاری اولین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
مراسم اولین سالگرد تدفین شهدای گمنام و دومین یادواره دوازده شهید دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، مراسم  اولین سالگرد تدفین شهدای گمنام و دومین یادواره دوازده شهید دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمیان، نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد منطقه سه کشور در این مراسم اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم از یک حقیقت بزرگ پرده برداشت و فرمود: این دنیا آزمایشگاه است نه آسایشگاه و شما برای امتحان آمدید نه راحتی و آسایش.
دکتر ابراهیمیان اظهار داشت: آزمون شهید قربانی شدن است، قطره قطره آب شدن است تا اجتماع زنده بماند و شهیدان راه حقیقت مورد سخت ترین و دشوار ترین آزمون ها و آزمایشات قرار گرفتند و  از آن سرافراز و پیروز بیرون آمدند؛ لذا خداوند بالاترین درجات را به شهدا می دهد.
نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد منطقه سه کشور، درجات شهدا را احیاء عند ربهم، بخشودگی تمام گناهان به محض ریخته شدن اولین قطره ی خونشان بر زمین، رسیدن به بالاترین نیکی ها که همان شهادت در راه خدا و رسیدن به مقام قرب الهی است، برشمرد.
وی افزود: ما در قبال خون پاک شهیدان مسئولیم و وظیفه ی ما پاسداری از آرمان ها و اهداف مقدس شهدا و پیروی از ولایت فقیه است.
در این مراسم از برخی از خانواده های شهدای دانشگاه با اهداء تندیسی تقدیر به عمل آمد و مراسم پس از مداحی حاج مجتبی رمضانی به پایان رسید.
 

۲۳ مهر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید