خانه / نمایش جزییات خبر

نخستین «یادواره شهدای گمنام و جاویدالاثر» قم برگزارمی‌شود

نخستین «یادواره شهدای گمنام و جاویدالاثر» قم برگزارمی‌شود
نخستین «یادواره شهدای گمنام و جاویدالاثر» استان قم برگزارمی‌شود.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از ایکنا، «حسینی» مدیر عامل سازمان آرامستان‌ها (بهشت معصومه(سلام الله علیها)) با اعلام این خبر گفت: این یادواره در راستای ارج‌نهادن به مقام شامخ شهدای گران‌قدر و والامقام گمنام و جاویدالأثر استان که به‌عنوان الگوهای همیشگی عرصه‌های مجاهدت، ایثار و مقاومت و سخت‌کوشی در همه زمان‌ها و برای همه اقشار هستند برگزارخواهدشد.
وی ادامه‌داد: این سازمان با همکاری سازمان بسیج کارمندی و کارگری سپاه علی بن‌ابیطالب(علیه السلام)در روز پنج‌شنبه 21 مهرماه از ساعت 16 مراسم با شکوهی را در جوار شهدای گمنام بهشت معصومه«سلام الله علیها» و با حضور اقشار مختلف و عموم مردم شریف و شهیدپرور برگزارمی‌کند.
حسینی بیان‌کرد: در این مراسم برنامه‌های خاص و ویژه‌ای از جمله مداحی، خاطره‌گوئی و سخنرانی والدین معظم شهدای گمنام و جاویدالأثر اجرا می‌شود همچنین نمایشگاه نقاشی برگزارخواهدشد.
حسینی افزود: جهت حضور هنرمندان فراخوان ویژه‌ای از وبلاگ‌نویسان سراسر کشور در بخش‌های طراحی پوستر وخاطره‌نویسی، شعر و عکس ویژه شهدای گمنام و جاویدالاثر نیز صورت گرفته که علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این فراخوان عمومی آثار خود را تا 30 مهرماه به وب سایت sh-gomnam.com و یا سامانه پیام کوتاه 30007518183030 و یا خط نمابر 6640602-0251 ارسال کنند.
۲۰ مهر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید