خانه / نمایش جزییات خبر

نهمین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام نورالشهدای کرج برگزار شد

نهمین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام نورالشهدای کرج برگزار شد
ادیبی گفت: هرکجا نام شهید و مزار شهید باشد دوستداران فرهنگ ایثار و شهادت گرد هم می آیند و تو گویی اینان مرکز عالم هستی اند و ما دور این شهدای گمنام مشغول طواف. به همت همه ولایتمدران و دوستداران فرهنگ مقاومت وایثار همه ساله این مراسم با شکوهتر از سال قبل در این مکان مقدس برگزارمی گردد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، مراسم با شکوه نهمین سالگرد شهدای گمنام کوه نورالشهدای کرج با حضور اقشار مختلف مردم ، خانواده های معظم شهدا و تعدادی از مسئولین استان البرز در جوار مزار مطهر این شهدای گرانقدر برگزار شد.
سرهنگ پاسدار نادرادیبی مدیر کل محترم اداره حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز در حاشیه این مراسم گفت: هرکجا نام شهید و مزار شهید باشد دوستداران فرهنگ ایثار و شهادت گرد هم می آیند و تو گویی اینان مرکز عالم هستی اند و ما دور این شهدای گمنام مشغول طواف. به همت همه ولایتمدران و دوستداران فرهنگ مقاومت وایثار همه ساله این مراسم با شکوهتر از سال قبل در این مکان مقدس برگزارمی گردد. امسال نیز این مراسم معنوی و روحانی با حضور گسترده مردم شهید پرور کرج و همسنگران شهدا وایثارگران برگزار گردید.
ادیبی در ادامه افزود: آشنایی نسل جوان با ارزش های دوران دفاع مقدس و آرمان های شهدا و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف برگزاری این مراسم بود و جوانان ما باید بدانند شهدا با نثار جان خود استقلال ، آرامش و آسایش را به ملت ایران هدیه دادند .
ادیبی در خاتمه گفت: امسال در حاشیه این مراسم برنامه تجلیل ازروحانیون رزمنده دوران دفاع مقدس را هم برگزار نمودیم که این برنامه به همت هیئت رزمندگان استان البرز واداره کل حفظ آثار نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز انجام شد.
 
۱۹ مهر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید