خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر شهید «حسین بهمنی» بر دوش مردم اهواز تشییع می‌شود

پیکر شهید «حسین بهمنی» بر دوش مردم اهواز تشییع می‌شود
فرمانده ستاد قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین گفت: پیکر مطهر شهید «حسین بهمنی» همرزم سردار شهید «علی هاشمی» پس از 23 سال انتظار در اهواز تشییع می‌شود.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام و به نقل از فارس، حسین عشقی رئیس ستاد قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین اظهار داشت: پیکر پاک پاسدار شهید اسلام «حسین بهمنی» که توسط جستجوگران این قرارگاه از منطقه عملیاتی هورالهویزه کشف و شناسایی شده است، ساعت 8 صبح پنج شنبه 21 مهرماه از مقابل حسینیه ثارالله بر دوش مردم قهرمان و شهید پرور شهرستان اهواز تشییع و در کنار فرمانده و همرزم دیرینه خود سردار شهید «علی هاشمی» آرام خواهد گرفت.
وی ادامه داد: مراسم وداع با پیکر پاک این شهید والامقام بعد از نماز مغرب و عشا در روزهای 19 مهرماه در مسجد موسی‌بن جعفر (ع) کوی انقلاب و 20 مهرماه در مسجد قبا کوی نفت برگزار خواهد شد.
شهید بهمنی فرمانده ارتباطات رادیویی مخابرات سپاه ششم حضرت امام جعفر صادق (ع) بود که در تاریخ 4 تیرماه 1367 در تک دشمن بعثی در منطقه هورالهویزه مفقودالاثر شده بود و اینک پیکر پاکش بعد از 23 سال به میان خانواده‌اش بازگشت. 
 
۱۸ مهر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید