خانه / نمایش جزییات خبر

حضور فعال غرفه خمول در پنجمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

حضور فعال غرفه خمول در پنجمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال
پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، در پنجمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال با حضوری فعال و مؤثر در بخش های مختلف آماده خدمات رسانی به بازدیدکنندگان است.

پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، در پنجمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال با حضوری فعال و مؤثر در بخش های مختلف آماده خدمات رسانی به بازدیدکنندگان عزیز است.

برگزاری نشست بازخوانی عملیات تفحص پیکرهای مطهر شهدا، برپایی طرح سفره دل، پخش آنلاین تارنما و تشریح و تبیین حوزه های مختلف آن، نمایش مجموعه نواها و نماهای پیرامون شهدای گمنام و مفقودین، ارائه آخرین آمار و اطلاعات مربوط به حرمهای مطهر شهدای گمنام در سراسر کشور، برپایی و نمایش سری نمایشگاهی «فصل رجعت» و «سلوک گمنامی» و اهداء هدایا ، تنها بخشی از فعالیتهای غرفه خمول محسوب می شود.

به اذعان اغلب بازدیدکنندگان، پیش از این، جای خالی سایتی جامع در رابطه با سه مقوله تفحص شهدا، مفقودین و شهدای گمنام که بتواند به سؤالات و نیازهای مشتاقان عرصه جهاد و شهادت پاسخ گوید، بسیار محسوس و ضروری بود. 

در این غرفه دو اثر نفیس و قابل تقدیر کتاب «آلبوم تصاویر شهدا» و کتاب «شهید گمنام» با 40 درصد تخفیف به فروش می رسد.

امسال غرفه خمول (با شماره 433 ) در بخش جنگ نرم میزبان بازدیدکننگان عزیز است. پنجمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از روز پنجشنبه 14 مهرماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) آغاز  و تا روز یکشنبه 24مهر ادامه دارد و زمان بازدید از نمایشگاه نیز از ساعت 9 الی 20 است.

غرفه خمول در چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

۱۶ مهر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید