خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر مطهر دو شهید گمنام در گیلانغرب تشییع شد

پیکر مطهر دو شهید گمنام در گیلانغرب تشییع شد
پیکر مطهر دو شهید گمنام روز جمعه در میان حزن و اندوه و فریادهای الله اکبر و یا حسین هزاران نفر از مردم گیلانغرب تشییع و در یادمان شهدای این شهر خاکسپاری شدند.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، پیکر مطهر این دو شهید گمنام از مسجدجامع تا محل یادمان شهدای گمنام این شهر در میدان مقاومت، محل نبرد تن به تن مردم دلاور این منطقه با نیروهای رژ‍یم متجاوز بعثی، تشییع و تدفین شد.
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در مراسم تشییع پیکر پاک این دو شهید گفت: این شهدا در روزهای هفتم و نهم مهر ماه جاری در منطقه عملیاتی سومار از توابع شهرستان قصرشیرین توسط گروههای تفحص شهدا کشف شدند.
'جواد تاجیک' با بزرگداشت یاد و خاطره شهدا افزود: از ابتدای آبان ماه گیلانغرب پذیرای کاروانهای راهیان نور از سراسر کشور خواهد بود و احداث یادمان هفت هزار مترمربعی شهدا در این منطقه با داشتن امکانات رفاهی و اسکان، زایرسرا و حسینیه، موجب توسعه و عمران این شهرستان خواهد شد.
فرماندار گیلانغرب نیز در این مراسم گفت: ساخت یادمان شهدا در میدان مقاومت این شهر هدیه مقام معظم رهبری به مردم دلاور دومین شهر مقاوم کشور قبل از سفر معظم له به دیار شهیدان گیلانغرب می باشد.
'اردشیر رستمی' در ادامه با بیان اینکه سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی موجب خیرات و برکات برای استان کرمانشاه و خطه مقاومت و شهادت گیلانغرب خواهد شد افزود: با نفس پاک آقا و مقتدایمان شاهد نزول نور و معنویت و توسعه و عمران این شهرستان خواهیم بود.
وی تصریح کرد: یادمان شهدا که با عنایت معظم له احداث آن آغاز شده در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع و شامل یک مجموعه امکانات از جمله زایرسرا، حسینیه، سالن اجتماعات و قبور پاک شهدای گمنام و در شان رشادتهای شهدای گیلانغرب می باشد که اعتبار آن توسط دفتر مقام معظم رهبری تامین و مکانی برای پذیرایی و استفاده کاروانهای راهیان نور که به فرموده مقتدا و ولی امر مسلمین به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می شوند، خواهد بود.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه بالغ بر 65 هزار نفر جمعیت دارد.
 

۱۶ مهر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید