خانه / نمایش جزییات خبر

برگزاری سالگرد شهدای گمنام دانشگاه شاهد

برگزاری سالگرد شهدای گمنام دانشگاه شاهد
امروز از ساعت 30/14 ستاد بزرگداشت شهدای گمنام دانشگاه شاهد، مراسم سالگرد خاکسپاری این شهدا را برگزار می کنند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، سعید صادقی مدیر کل دفتر ریاست دانشگاه شاهد گفت: امروز 12 مهرماه اولین سالگرد تشییع و تدفین دو شهید گمنام است. سال گذشته در سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام این دانشگاه پذیرای این دو شهید گرانقدر شد و امسال از ساعت 30/14 تا هنگام اذان مغرب مراسم باشکوهی در مهدیه این دانشگاه برگزار خواهد شد.
وی گفت: سخنرانی حاج حسین مومنی، شعر خوانی رضا برقعی شاعر انقلابی، مداحی برادر مجتبی رمضانی و پخش کلیپ هایی با موضوع شهدا از برنامه های این مراسم خواهد بود که در کنار مزار این دو شهید گمنام انجام خواهد گرفت و با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء این برنامه پایان خواهد یافت.
وی ادامه داد: نمایشگاه عکس «پایداری و بیداری» شامل عکس های حضور رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و بیداری اسلامی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد نیز همزمان با این مراسم به نمایش گذاشته شده است.
صادقی افزود: شب گذشته نیز به یاد شب وداع سال گذشته دانشجویان این دانشگاه با شهدای گمنام، مراسمی بعد از نماز مغرب و عشا با مداحی برادر احمدی پور و حضور حاج آقا دیانی، راوی دفاع مقدس در این دانشگاه برگزار شد. 
گفتنی است دانشگاه شاهد در ابتدای آزادراه خلیج فارس (تهران ـ قم)، روبه‌روی حرم مطهر حضرت امام خمینی رحمت الله علیه قرار دارد.
۱۲ مهر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید