خانه / نمایش جزییات خبر

چهره نگاری فرمانده مفقود الاثر دوران دفاع مقدس

چهره نگاری فرمانده مفقود الاثر دوران دفاع مقدس
چهره نگاری چهل تن ازفرماندهان دفاع مقدس استان باتکنیک آبرنگ توسط هنرمند شایسته اصفهانی ، استاد مصطفی شعرباف خلق شد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، چهره نگاری  چهل تن ازفرماندهان دفاع مقدس استان باتکنیک آبرنگ توسط هنرمند شایسته اصفهانی ، استاد مصطفی شعرباف خلق شد.مصطفی شعرباف هنرمند نام آشنای اصفهانی از نقاشان دوران دفاع مقدس ، با خلق آثار ارزشمندی همچون تصاویر شهدا ودیوارنگاره های دفاع مقدس ،تلاش فراوانی را در راستای حفظ ونشر ارزشهای دفاع مقدس داشته است.
این آثار ارزشمند که با حمایت اداره کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان  تولید شده است ،به مناسبت هفته دفاع مقدس در موزه هنرهای معاصر واقع در خیابان استانداری تا تاریخ 25/7/90 برای عموم مخاطبین به نمایش درآمده است.
در بین این آثار ارزشمند تابلوی سردارشهید حاج محمدرضاحبیب اللهی که یکی از فرماندهان دلاور مفقودالاثراستان اصفهان می باشد،دیده می شود.
سردار موسوی مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان  در مراسم افتتاح این نمایشگاه که باحضور دکتر اسماعیلی معاونت محترم سیاسی امنیتی  استاندار اصفهان،سردار کریم نصر ازاعضای محترم شورای شهر  وجمعی از خانواده های معزز این شهیدان برگزار شده بود ضمن تقدیر از مسئولین موزه هنرهای معاصر گفت:به زودی این نقاشی ها در کتاب عکس با طراحی بسیار فاخر در دسترس مردم شهید پرور استان قرار خواهد گرفت.


چهره نگاری فرمانده مفقود الاثر

در پشت تابلوی سردار شهید حاج محمد رضا حبیب الهی انگونه نوشته شده است:
سردار شهید حاج محمد رضا حبیب الهی
تولد: 1337
شهادت 18/11/1361 عملیات والفجر مقدماتی
مسئولیت: معاون عملیاتی سپاه سوم صاحب الزمان(عج)
خواست ظلم نباشد، پس دادخواهی امام را لبیک گفت، انقلابی بود، تحصیلات حوزوی هم داشت. در اولین ماموریتش مردمان رنج کشیده سیستان و بلوچستان را یاری کرد سپس به کردستان اعزام شد و مسئولیت هماهنگی نیروها به او واگذار شد.
از ابتدای جنگ حضور داشت و در عملیات ها بسیار خوش درخشید. او که فردی با اخلاق، سخت کوش و متعهد بود، مسئولیت های متعددی را پذیرفت؛ فرمانده طرح و عملیات سپاه سوم فتح و آن گونه که دوست داشت به شهادت رسید و پیکر پاکش در جبهه ها ماند.
 

۱۰ مهر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید