خانه / نمایش جزییات خبر

تشییع پیکر پاک سه شهید گمنام در نظرآباد

تشییع پیکر پاک سه شهید گمنام در نظرآباد
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس غرب استان تهران گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیه ها، پیکر پاک و مطهر سه شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان نظرآباد تشییع می شود.
سرهنگ پاسدار نادر ادیبی  با بیان این مطلب، افزود:
روز دوشنبه 27 اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، پیکر پاک و مطهر سه شهید گمنام سالهای ایثار و حماسه دفاع مقدس در شهرستان نظرآباد تشییع و در جوار مصلی این شهر ستان به خاک سپرده می شوند.
وی با اشاره به سن، عملیات و منطقه شهادت، این شهدا، ادامه داد: دو تن از این شهیدان19و20ساله در دوم خرداد سال 61، در عملیات بیت المقدس و مناطق عملیاتی شلمچه و نهر خین به شهادت رسیده اند و شهید دیگر 20 ساله در دهم اردیبهشت سال 64 درعملیات والفجر هشت در منطقه عملیاتی فاو به مقام شهادت نایل آمده است.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس غرب استان تهران در پایان گفت: مراسم تشییع پیکرهای مطهر این شهیدان سرافراز با حضور مردم،  خانواده معظم شهدا و مسوولان محلی ساعت 9 صبح روز دوشنبه 27 اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها از میدان استاد شهریار آغاز و پس از تشییع پیکر های مطهر در جوار مصلی نماز جمعه نظرآباد به خاک سپرده می شوند.
۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید