خانه / نمایش جزییات خبر

همزمان با شهادت امام صادق(ع) پیکر مطهر شهید بزرگوار حسین منصوری تشییع گردید

همزمان با شهادت امام صادق(ع) پیکر مطهر شهید بزرگوار حسین منصوری تشییع گردید
همزمان با شهادت امام صادق(ع) پیکر مطهر شهید بزرگوار حسین منصوری ، بر روی دست مردم مومن و انقلابی و شهید پرورش مهریزی از محل سپاه قدیم مهریز تا روستای کِرد آباد دهستان ارنان این شهر تشییع شد و در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

 به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ،همزمان با شهادت امام صادق(ع) پیکر مطهر شهید بزرگوار حسین منصوری ، بر روی دست مردم مومن و انقلابی و شهید پرورش مهریزی از محل سپاه قدیم مهریز تا روستای کِرد آباد دهستان ارنان این شهر تشییع شد و در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.
در این مراسم سردار اکبر فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان، جمعی از مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، فرماندار مهریز، بخشدار مهریز، امام جمعه زردین، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی دیگر از مسئولین استان و شهرستان حضور داشتند.
مردم دهستان تنگ چنار با استقبال گرم خود در مسیر حمل پیکر شهید حسین منصوری به روستای کِرد آباد استقبال گرمی از این شهید گلگون کفن کردند.
مردم روستای علی آباد و کِردآباد نیز با حضور گسترده خود با پیکر این شهید عزیز و بزرگوار وداع کردند و پیکر شهید حسین منصوری با حضور خیل انبوه شهید پرور شهرستان مهریز به خاک سپرده شد.
بعد از اقامه نماز شهید در گلزار شهدای روستای کِردآباد یکی از همرزمان این شهید به بیان خاطرات شهید منصوری پرداخت.
شهید حسین منصوری علی‌آباد فرزند هادی متولد 21 فروردین ماه سال 1365، در جبهه سومار توسط نیروهای دشمن به شهادت رسید.

۴ مهر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید