خانه / نمایش جزییات خبر

تشییع 2 شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در قم

تشییع 2 شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در قم
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: دو شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در قم تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی کربلایی با اشاره به تشییع 89 شهید گمنام در سراسر کشور اظهار داشت: استان قم نیز از این غافله عقب نمانده است و دو شهید گمنام در روز شهادت حضرت زهرا(س) در این شهر تشییع می‌شوند.
وی ادامه داد: شهیدان با دلاوری، ایثار و از خودگذشتگی خود اجازه ندادند که چراغ جمهوری اسلامی حتی کم‌فروغ شود و ما باید همیشه یاد و خاطره این شهیدان را در دلهایمان زنده نگهداریم و ادامه‌دهنده راه این شهیدان عزیز باشیم.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با بیان اینکه دو شهیدی که در استان قم تشییع می‌شوند، گمنام هستند، بیان داشت: البته این دو شهید از رزمندگان لشگر 17 علی‌ بن ‌ابیطالب(ع) قم بوده‌اند که در منطقه عملیاتی والفجر هشت و خیبر به شهادت رسیده‌اند.
وی با بیان اینکه اين دو شهید بزرگوار در پادگان امام صادق(ع) سپاه قم به خاک سپرده می‌شوند، تصریح کرد: مسئولان پادگان امام صادق(ع) از گذشته درخواست خود را ارائه کرده بودند و حتی یادمانی را نیز به همین منظور در کنار سکوی صبحگاه خود احداث کرده‌اند.
کربلایی با اشاره به برگزاری مراسم وداع با شهدا یادآور شد: این مراسم با همکاری هیئت رزمندگان اسلام قم یکشنبه شب و با مداحی حاج‌عباس حیدرزاده در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار و مردم ولایتی و انقلاب قم می‌توانند با این دو شهید عزیز وداع کنند.
وی با بیان اینکه همچنین مراسم با شکوهی بعد از تشییع این دو شهید در پادگان امام صادق(ع) برگزار می‌شود، گفت: مراسم تشییع نیز روز دوشنبه مصادف با شهادت حضرت فاطمه(س) از ساعت چهار بعدازظهر از حرم مطهر آغاز و تا پادگان امام صادق(ع) ادامه دارد.
انتهای پیام

۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید