خانه / نمایش جزییات خبر

فرمانده سپاه دماوند:شهیدان گمنام یادآوران حماسه‏های دفاع مقدس هستند

فرمانده سپاه دماوند:شهیدان گمنام یادآوران حماسه‏های دفاع مقدس هستند
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند، شهدای جاویدالاثر را یادآوران روزهای پرحماسه هشت سال دفاع مقدس خواند.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، داوود طایفه‏خانی در حاشیه آیین خاکسپاری پیکر پاک و مطهر یک شهید جاویدالاثر در دانشگاه آزاد رودهن که با حضور جمع کثیری از مردم شهیدپرور این شهر و مسئولان شهرستان دماوند برگزار شداظهار داشت: وجود این شهدای جاویدالاثر مصداق سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر پایان جنگ و تداوم دفاع است.
وی ادامه داد: حضور هر از چند گاهی شهدای گلگون‏کفن در میان مردم بر همگان آشکار می‏سازد که معنویات خاص فرهنگ شهادت همچنان به قوت خود باقی است.
طایفه‏خانی با تاکید بر لزوم حفظ ارزش‏های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: کشف پیکرهای مطهر شهدای دفاع مقدس از میادین جنگ پس از 28 سال تذکری است تا مبادا مفاهیم عمیق دفاع مقدس به باد فراموشی سپرده شود.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند ادامه داد: باید راه شهدا که با تبعیت از منویات مقام عظمای ولایت محقق خواهد شد، ادامه یابد.
وی همه طول سال را عرصه دفاع مقدس خواند و افزود: البته در طول سال نیز برگزاری آیین‏های بزرگداشت یاد و خاطره شهدا ادامه دارد.
 طایفه‏خانی ادامه داد: اما در هفته دفاع مقدس این شور و حرارت به اوج رسیده و همه امور رنگ ایثار و شهادت به خود می‏گیرد.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند با اشاره به خاکسپاری پیکر پاک و مطهر شهید جاویدالاثر در دانشگاه آزاد رودهن گفت: امروز شهرستان دماوند و شهر رودهن به شمیم تربت روح نواز شهیدی جاویدالاثر مزین شده است.
وی تصریح کرد: بی‏شک حضور شهدا در هر نقطه‏ای از جهان هستی خیر و برکت را به زندگی مردم آن خطه خواهد بخشید.
 

۴ مهر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید