خانه / نمایش جزییات خبر

دو پرستوی سبکبال آسمان گمنامی در آرامگاه ابدی در دانشکده صدا و سیما آرمیدند

دو پرستوی سبکبال آسمان گمنامی در آرامگاه ابدی در دانشکده صدا و سیما آرمیدند
: در روز شهادت امام صادق (ع) با تشییع پیکر دو شهید گمنام در تهران عطریاس شهادت، فضای مقاومت سال 59 را زنده کرد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، دیروز یکشنبه دوم مهرماه در سالروز شهادت بنیانگذار تشیع جعفری با تشییع دو پیکر شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس در تهران با حضور پرشور آحاد مردم بار دیگر عطریاس شهدا فضای ولایی و مقاومت سال 59 را زنده کرد.
در این مراسم با حضور پرشور مردم و مسئولان کشوری و لشکری همچون سرلشگر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما، سردار سید محمدباقرزاده رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مسعود زریبافان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بسیاری از مسئولان نظام و انبوهی از مردم شهید پرور تهران از صبح دیروز پیکر دو شهید گمنام را تا دانشکده صدا و سیما تا آرامگاه ابدی تشییع کردند.
*سردار سرلشکر محمدعلی جعفری که دیروز در مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام در دانشکده صدا و سیما در خیل شیفتگان فرهنگ ایثار و شهادت حضور یافته بود، اظهار داشت: برای رسیدن به قافله شهدا همواره باید در این مسیر استوار بمانیم و تلاش کنیم تا بتوانیم ادامه دهنده مسیر نورانی شهدا باشیم.

*عزت‌ا‌لله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما در مراسم خاکسپاری دو شهید گمنام، در بین هزاران نفر از شیفتگان مکتب اهل‌بیت (ع) اظهار داشت: درود خدا بر مجاهدان راه حق و فضیلت و سلام بر شهدای عزیزی که بر خاک افتادند تا امروز در مقابل دشمن به خاک نیفتیم و سر خم نکنیم.
وی ادامه داد: درود بر شهدای بزرگواری که همچون شمع سوختند تا راه را برای امروز امت اسلام و جامعه بشری روشن کنند و سلام و درود بر ارواح پاک و طیبه آنها.

*پیکر این دو شهید گمنام که از یادگاران دفاع مقدس هستند، با مشخصات شهید 31 ساله، محل شهادت جزیره مجنون در عملیات خیبر» و «شهید 19 ساله، محل شهادت شمال فکه در عملیات والفجر یک» طی عملیات‌های تفحص کشف شده و به میان امت شهید پرور ایران اسلامی بازگشتند و دیروز در مراسمی باشکوه و معنوی بر روی دستان مردم انقلابی تهران تا آرامگاه ابدی بدرقه شدند.

 

۳ مهر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید