خانه / نمایش جزییات خبر

تشییع پیکر شهید گمنام در اردل همزمان با سالروز شهادت امام صادق (علیه السلام)

تشییع پیکر شهید گمنام در اردل همزمان با سالروز شهادت امام صادق (علیه السلام)
فرماندار شهرستان اردل گفت: باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی جایگاه و مقام خانواده شهدا بیش از گذشته در بین مردم تبیین شود.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ،همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر شهیدگمنام در اردل تشییع و خاکسپاری می‎شود.
 فرماندار شهرستان اردل اظهار داشت: باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی جایگاه و مقام خانواده شهدا بیش از گذشته در بین مردم تبیین شود.
فیروز خسروی با بیان اینکه شهدا زنده و شاهد و ناظر کارهای همه ما هستند، افزود: یکی از راه‌های اصلی تکریم خانواده شهدا زنده نگهداشتن یاد شهداست که برای جوانان ما بسیار موثر است.
وی بر ضرورت تکریم نام و یاد شهدا تأکید کرد و گفت: با برگزاری این‌گونه یادواره‌ها علاوه بر بزرگداشت مقام شهدا می‌توانیم نسل امروز را نیز با رشادت‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.
فرماندار شهرستان اردل افزود: قبل از تشییع که مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع) است، مراسم وداع با شهید در محل حسینیه شهدای شهر اردل برگزار و در طی مراسمی خاص از سه‌راهی دانشگاه پیام نور تا محل خاکسپاری تشییع شوند.
وی با تأکید بر اینکه باید نسل امروز را با فرهنگ دفاع آشنا کرد افزود: بیان رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس می‌تواند به ترویج این فرهنگ در بین نسل امروز کمک کند.
۳۰ شهریور ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید