خانه / نمایش جزییات خبر

حضور شهدای گمنام موجب تعالی اهداف و راهبردهای آینده است

حضور شهدای گمنام موجب تعالی اهداف و راهبردهای آینده است
مسئول امور فرهنگی دانشکده صدا و سیما گفت: برای ایجاد فضای معنوی در این دانشکده و تعالی اهداف و راهبرد تولیدات آینده دانشجویان و فارغ‌التحصیلان آن، شهدا بهترین الگو و اسوه هستند.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، حجت‌الاسلام طاهری در خصوص تأثیر تدفین شهدای گمنام در فضای علمی کشور، اظهار داشت: برای پیشرفت و پیشبرد اهداف یک کشور اسلامی ضرورت دارد تا فضای معنوی و مأمن آرامشی در فضای علمی ایجاد شود.

وی ادامه داد: دانشکده صدا و سیما یکی از ارکان تبلیغات انقلاب اسلامی است؛ بنابراین برای ایجاد فضای معنوی در این دانشکده که در آینده از سوی دانشجویان فارغ‌التحصیل تولیداتی ارائه خواهد شد، شهدا بهترین الگو و اسوه هستند.

مسئول امور فرهنگی دانشکده صدا و سیما با بیان اینکه از مرداد ماه سال گذشته نامه درخواست تدفین شهدای گمنام را به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارائه داده شد، گفت: در حال حاضر بسیج دانشجویی، اساتید، صدا وسیما و مسئولان آماده استقبال از شهدای گمنام هستند.

وی اضافه کرد: مراسم شب وداع با این شهدای گمنام، همزمان با نماز مغرب و عشا جمعه شب با حضور عموم مردم و مسئولان در مسجد بلال صدا و سیما برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام طاهری یادآور شد: پیکرهای مطهر شهدا ساعت 8:30 صبح دوم مهرماه پس از قرائت زیارت امام جعفر صادق (ع) و مدیحه‌سرایی از مسجد بلال سازمان صدا و سیما واقع در خیابان ولی عصر (عج)، بزرگراه نیایش تشییع شده و در دانشکده صدا و سیما پس از سخنرانی رئیس سازمان صدا و سیما و اقامه نماز شهید آرام می‌گیرند.

وی گفت: مراسم شام غریبان شهیدان گمنام، شنبه شب با اقامه نماز مغرب و عشا، اقامه نماز شب اول قبر، قرائت زیارت جامعه و ختم قرآن کریم توسط دانشکده صدا و سیما برگزار می‌شود.

شهیدان گمنام با مشخصات «شهید 31 ساله، محل شهادت جزیره مجنون در عملیات خیبر» و «شهید 19 ساله، محل شهادت شمال فکه در عملیات والفجر یک» شنبه دوم مهرماه همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در دانشکده صدا و سیما بر دوش جوانان انقلابی و دانشجویان تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.
 

۲۸ شهریور ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید